auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
Panowie Panowie... co innego doprawcowana "turbo" benzyna a co innego onanodiesel i zadufanie.
_________________ Samochody to ZUO!
44FG [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
Hmm... po pierwsze nieznoszę takiego gadania typu "szmelcwagen", "ford gówno wort" czy inne, szczególnie w ustach ludzi co się mienią być maniakami motoryzacji. Marka to marka, każda ma fajne i mniej fajne auta i tyle. Mnie samego kiedyś poniosło jak mnie mój focus służbowy zaczął wkurzać i trochę ponarzekałem na forda, ale teraz uwielbiam go jak swojego i złego słowa nie powiem, choć trzeba mieć oczywiście świadomość, że jedna marka ma dobre to, a inna tamto. Ale jak się narzeka czy krytykuje to chociaż mając jakiekolwiek doświadczenia z danym autem.
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał...
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał...
oj ale tu chyba lekko przesadziles
nie wydaje mi sie
niutków ma tyle co 2 saxo na wstecznym, więc kto wie
44FG [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
Nie mówię, że każdego objedzie, szczególnie, że saxo nie prowadziłem. Prowadziłem natomiast to audi z 6 biegową skrzynką i naprawde mało kto mógł mu podskoczyć. Szczególnie, że VW TDI miały do siebie to, że prawie wszystkie dostawały w gratisie od firmy prezent w postaci kilku dodatkowych koni i niutków w stosunku do parametrów deklarowanych przez fabrykę. Mówię tylko tyle co wynika z logiki: waga na korzyść saxo; moc, a szczególnie moment z gigantyczną przewagą na korzyść A3; przewaga z kręcenia się saxo do 6 tysięcy moim zdaniem delikatnie niwelowana poprzez 6-biegów w A3...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
44FG napisał/a:
Nie mówię, że każdego objedzie, szczególnie, że saxo nie prowadziłem. Prowadziłem natomiast to audi z 6 biegową skrzynką i naprawde mało kto mógł mu podskoczyć. Szczególnie, że VW TDI miały do siebie to, że prawie wszystkie dostawały w gratisie od firmy prezent w postaci kilku dodatkowych koni i niutków w stosunku do parametrów deklarowanych przez fabrykę. Mówię tylko tyle co wynika z logiki: waga na korzyść saxo; moc, a szczególnie moment z gigantyczną przewagą na korzyść A3; przewaga z kręcenia się saxo do 6 tysięcy moim zdaniem delikatnie niwelowana poprzez 6-biegów w A3...
Ja sie scigałem z takim i dostawał - szczególie na 3 i 4tym biegu, jak miałem seryjny samochód. Na ulicy Puławskeij jakos dawno dawno temu. 1.9TDI 130KM
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał..
44FG, Twojego golfa szanuję bardzo, a niemiecką motoryzację tym bardziej, ale akurat nie za hothatche(poza Twoim). Przykro mi, ale muszę to napisać. Takiej głupoty nawet na sr.pl nie czytałem. Jeździłem golfem w takim setupie i wiem, że to coś idzie, ale tam co sekundę trzeba zmienić bieg. Proszę nie pisz takich rzeczy, bo to jest po prostu śmieszne. Miałem seryjnego 106s16(zanim dłubnołem) i taki wózek to nawet podejścia nie miał. Po wirusie takie PD zaczyna latać, ale to inna sprawa.
PS. Ja chetnie moim Clio stanę z Toba na kresce. Wpadasz do Lublina na tor? Może będzie padało, to 4wd bedzie błyszczało na torze.
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 07 Mar, 2007
Hmm... ja tylko powtórzę: żałuję, że nie stanąłem tym audi z żadnym saxo. Howgh.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach