Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[S] Zawieszenie HP Sporting i Proflex
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011   

106 napisał/a:
tyl to wiekszy skarb :)


no wlasnie malo osob zdaje sobie z tego faktu sprawe. A pozniej jak patrzysz na cene takiego Ohlinsa (14.000) za sam tyl to zaczynasz rozumiec czemu to takie drogie :)
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011   

To co chłopaki piszą to racja. W 106 wazniejszy jest tył. Wg mojego doswiadczenia dobrze ustawiony Bilstein z odpowiednią spręzyną na przodzie daje rade i pojdzie po wszystkim, natomiast z tyłem nie wiele da się zrobic.
Ale mimo wszystko 15.000 za zawias do 106/saxo to przerost formy nad trescią, ale to tylko moje zdanie ;D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011   

Przemku zgodze sie z Toba odnosnie pierwszej czesci Twojej wypowiedzi. Tyl w 106/saxo jest najwazniejszy i mysle ze przod nie odgrywa tak istotnej roli.

Natomiast nikt nie mowi tutaj o kwocie 15.000 za tyl w pugu. Ja przynajmniej tyle nie chce :D

Aczkolwiek fakt ile ktos da za zawias to jakiegokolwiek samochodu to juz inna sprawa. Rozumiem ze uwazasz ze 15.000 za zawias do saxo to duzo, ale teraz zastanowmy sie czy 30.000 do Typera to tez duzo czy malo. Hmm idzmy dalej, ile to jest duzo i dlaczego uwazamy ze to jest duzo.

Wezmy dla przykladu takie C2R2 - ile Twoim zdaniem powinien kosztowac zawias do takiego samochodu zeby uznac ze jest to inwestycja warta tego samochodu. Dodam ze C2ki lataja na BOSie
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011   

Przem_106 napisał/a:

Ale mimo wszystko 15.000 za zawias do 106/saxo to przerost formy nad trescią, ale to tylko moje zdanie ;D


Aha popatrz jeszcze na Saxo Łukasza Złotnickiego i jego zawias. 160 KM a lał nim C2ki jak trzeba :)
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Wto 17 Maj, 2011   

Zapytaj się Pawła Janusa :)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 17 Maj, 2011   

Cytat:
Ale mimo wszystko 15.000 za zawias do 106/saxo to przerost formy nad trescią, ale to tylko moje zdanie


A ja wychodzę z założenia że jak kogoś stać to tak naprawdę nie ma różnicy czy buduje c2, saxo czy ctr'a... ceny większości gratów które mają pomagać są na takim samym poziomie (podobnym) różnica jest tylko w zakupie auta bazowego :)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Maj, 2011   

Kuner napisał/a:
Zapytaj się Pawła Janusa :)


ale o co?
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Wto 17 Maj, 2011   

o jajco :lol2: :lol2: :lol2:
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Maj, 2011   

Kuner napisał/a:
o jajco :lol2: :lol2: :lol2:


:fuck:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 8