auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011
106 napisał/a:
tyl to wiekszy skarb
no wlasnie malo osob zdaje sobie z tego faktu sprawe. A pozniej jak patrzysz na cene takiego Ohlinsa (14.000) za sam tyl to zaczynasz rozumiec czemu to takie drogie
To co chłopaki piszą to racja. W 106 wazniejszy jest tył. Wg mojego doswiadczenia dobrze ustawiony Bilstein z odpowiednią spręzyną na przodzie daje rade i pojdzie po wszystkim, natomiast z tyłem nie wiele da się zrobic.
Ale mimo wszystko 15.000 za zawias do 106/saxo to przerost formy nad trescią, ale to tylko moje zdanie
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011
Przemku zgodze sie z Toba odnosnie pierwszej czesci Twojej wypowiedzi. Tyl w 106/saxo jest najwazniejszy i mysle ze przod nie odgrywa tak istotnej roli.
Natomiast nikt nie mowi tutaj o kwocie 15.000 za tyl w pugu. Ja przynajmniej tyle nie chce
Aczkolwiek fakt ile ktos da za zawias to jakiegokolwiek samochodu to juz inna sprawa. Rozumiem ze uwazasz ze 15.000 za zawias do saxo to duzo, ale teraz zastanowmy sie czy 30.000 do Typera to tez duzo czy malo. Hmm idzmy dalej, ile to jest duzo i dlaczego uwazamy ze to jest duzo.
Wezmy dla przykladu takie C2R2 - ile Twoim zdaniem powinien kosztowac zawias do takiego samochodu zeby uznac ze jest to inwestycja warta tego samochodu. Dodam ze C2ki lataja na BOSie
Ale mimo wszystko 15.000 za zawias do 106/saxo to przerost formy nad trescią, ale to tylko moje zdanie
A ja wychodzę z założenia że jak kogoś stać to tak naprawdę nie ma różnicy czy buduje c2, saxo czy ctr'a... ceny większości gratów które mają pomagać są na takim samym poziomie (podobnym) różnica jest tylko w zakupie auta bazowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach