auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
ja to w ogole bym był za wprowadzeniem na naszych pojezdzawkach zwykłych opon drogowych w sensie najlepsza możliwa to np prada tak żeby wszyscy na śmieciach jeździli
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
ale jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. tak czy siak yarko masz baaardzo gruby setup samochodu... profi zawias, profi opona i pusty środek z tego co zrozumiałem będzie
hmm no profi jak profi, z zawiasem ciągle walczę... opony mam nadzieję, że zagrają tak jak powinny, ale nigdy nie jeździłem na slicku więc też trzeba będzie się przyzwyczaić... środek bez kanapy i fotela pasażera, generalnie staram się nie narzekać, bo najważniejsze jest to, że nic się nie psuje i można jeździć
w tym sezonie raczej nie zanosi się na jakieś grubsze mody, może kierownica, pasy i tyle, na przyszły sezon chciałbym skrócić FD i założyć szpere, a jak nie to chociaż samo przełożenie, ale to zobaczymy jeszcze
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Maciusiowy napisał/a:
swoją drogą, Januszek ze swoim podejściem i w odrobinę lepszym sprzęcie mógłby na tym lap race zrobić przesiew
szczerze wątpię niestety, ale dziękuję za pokładanie we mnie nadziei narodu
Czesio napisał/a:
to daj mu Mini , myślę ze Janusz by sie nie obraził
yyy, Maciusiowy ma zdłubane mini to może to to jest szybsze od sporta.... seryjnego miniaka (tego pierwszego na kompresorze) ma mój brachol i moje clio na krętym robi go jak chce gdzie chce i kiedy chce ) ale nie wiem czy to kwestia samego samochodu, czy tego ze tam jest barum braFUris i zawsze pełny bagażnik klamotów
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Yarko napisał/a:
hmm no profi jak profi, z zawiasem ciągle walczę... opony mam nadzieję, że zagrają tak jak powinny, ale nigdy nie jeździłem na slicku więc też trzeba będzie się przyzwyczaić... środek
no np przy moim drucie jest profi, w końcu ścigają się na tym w clio cup w UK tak?? z zawiasem byś przestał walczyć gdybyś zrobił to co Ci mówiłem. Na slicku ciężej chodzi kiera i można szybciej napinać u mnie np mega niestabilny tył na seri, na r888 robi się potulny jak baranek, z przodu dużej różnicy nie widzę... no na hamowaniach na pewno jest dużo lepiej.
auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km Pomógł: 9 razy Dołączył: 04 Sty 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
mini jedzie w D6 gdzie nie ma szans... Rasta ze swoim Morsem ma tam bardzo ciężko jeśli klasa jest obstawiona (Karol, Kondrad CTR'em, Rem jak mu samochód się nie rozpada)
W D5 jest lżej trochę ale pierwsze 2 miejsca to leciutki crx około 200 kuca i bardzo szybka integra.
Odpuszczać nie ma co ale z tym zamiataniem bym się wstrzymał
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
no np przy moim drucie jest profi, w końcu ścigają się na tym w clio cup w UK tak?? z zawiasem byś przestał walczyć gdybyś zrobił to co Ci mówiłem. Na slicku ciężej chodzi kiera i można szybciej napinać u mnie np mega niestabilny tył na seri, na r888 robi się potulny jak baranek, z przodu dużej różnicy nie widzę... no na hamowaniach na pewno jest dużo lepiej.
clio cup jeździ na bilsteinie
na GAZ'ie jeźdzą jakieś tam amatorskie puchary BMW czy RWD czy coś... generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***, że nie mogę się skupić na jeździe, ale spoko, zamówiłem już szytwniejsze sprężyny i mam nadzieję, że to rozwiąże problem, bo nie mam zamiaru zniszczyć sobie profi slicka....
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Yarko napisał/a:
generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***
ale zobacz ze twoje są i tak twardsze do moich, a mi nic nie obciera, po prostu masz tak posadzony samochód ze ma za mało miejsca na prace i temu obciera... jak nie dojdą sprężyny to podnieś ze 2cm cały samochód i już...
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***
ale zobacz ze twoje są i tak twardsze do moich, a mi nic nie obciera, po prostu masz tak posadzony samochód ze ma za mało miejsca na prace i temu obciera... jak nie dojdą sprężyny to podnieś ze 2cm cały samochód i już...
przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duża różnica, teraz zamówiłem 11kg przód i 8kg tył, podobno przody zostały wysłane w poniedziałek z UK, więc mam nadzieję, że dojdą do końca tygodnia
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Yarko napisał/a:
przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duż
no to są prawie dwukrotnie twardsze, ale to nie ma znaczenia nawet gdyby u Ciebie były takie same to i tak zostaje dalej kwestia tego ze U MNIE NIC NIE OBCIERA, a u Ciebei tak. po prostu nie maja gdzie pracować
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Cytat:
ja to w ogole bym był za wprowadzeniem na naszych pojezdzawkach zwykłych opon drogowych w sensie najlepsza możliwa to np prada tak żeby wszyscy na śmieciach jeździli
Bez sensu, nie będę kupował nowych Parad do Morsa tylko po to by milić nimi w miejscu. Wole zainwestować w porządną oponę, a na śmietniku doturlać się na miejsce upalania
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
rasta napisał/a:
Bez sensu, nie będę kupował nowych Parad do Morsa tylko po to by milić nimi w miejscu. Wole zainwestować w porządną oponę, a na śmietniku doturlać się na miejsce upalania
jakich nowych?? jeździsz poprostu na swoich starych oponach które już kiedyś styrałeś jeżdzac na codzień. albo kupujesz używki za grosik Mi taka gumy wytrzymują więcej niż slicki które pasowałoby mi zmieniać dwa razy na jednej imprezie jak nie umiesz wciskać mniej gazu to włóż sobie kamień pod pedał ale tak serio to to było bardziej żartem, bo nie ma opcji żeby takie coś wprowadzić. choć znacząco by obniżyło koszty a funu wcale mniej by nie było
Ostatnio zmieniony przez Janusz Czw 12 Maj, 2011, w całości zmieniany 1 raz
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duż
no to są prawie dwukrotnie twardsze, ale to nie ma znaczenia nawet gdyby u Ciebie były takie same to i tak zostaje dalej kwestia tego ze U MNIE NIC NIE OBCIERA, a u Ciebei tak. po prostu nie maja gdzie pracować
u Ciebie nie obciera bo masz seryjny zawias i seryjną wysokość, jak ja miałem serie to też nie obcierało ale teraz jak ogarnę to myślę że będzie OK a nawet będzie można bardziej posadzić fure, ale to przetestuje jeszcze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach