Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
22.05.2011 - OPP WST - Lap Race - Runda II
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
ja to w ogole bym był za wprowadzeniem na naszych pojezdzawkach zwykłych opon drogowych :P w sensie najlepsza możliwa to np prada :D tak żeby wszyscy na śmieciach jeździli :D

I każdy z kanapą na dachu obowiązkowo :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
najlepsza możliwa to np prada


ja wolę gucci :]
swoją drogą, Januszek ze swoim podejściem i w odrobinę lepszym sprzęcie mógłby na tym lap race zrobić przesiew ;)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Maciusiowy napisał/a:
Janusz napisał/a:
najlepsza możliwa to np prada


ja wolę gucci :]
swoją drogą, Januszek ze swoim podejściem i w odrobinę lepszym sprzęcie mógłby na tym lap race zrobić przesiew ;)


to daj mu Mini , myślę ze Janusz by sie nie obraził :D
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
ale jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. tak czy siak yarko masz baaardzo gruby setup samochodu... profi zawias, profi opona i pusty środek z tego co zrozumiałem będzie


hmm no profi jak profi, z zawiasem ciągle walczę... opony mam nadzieję, że zagrają tak jak powinny, ale nigdy nie jeździłem na slicku więc też trzeba będzie się przyzwyczaić... środek bez kanapy i fotela pasażera, generalnie staram się nie narzekać, bo najważniejsze jest to, że nic się nie psuje i można jeździć :)

w tym sezonie raczej nie zanosi się na jakieś grubsze mody, może kierownica, pasy i tyle, na przyszły sezon chciałbym skrócić FD i założyć szpere, a jak nie to chociaż samo przełożenie, ale to zobaczymy jeszcze
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Maciusiowy napisał/a:
swoją drogą, Januszek ze swoim podejściem i w odrobinę lepszym sprzęcie mógłby na tym lap race zrobić przesiew ;)


szczerze wątpię niestety, ale dziękuję za pokładanie we mnie nadziei narodu :D

Czesio napisał/a:

to daj mu Mini , myślę ze Janusz by sie nie obraził :D


yyy, Maciusiowy ma zdłubane mini to może to to jest szybsze od sporta.... seryjnego miniaka (tego pierwszego na kompresorze) ma mój brachol i moje clio na krętym robi go jak chce gdzie chce i kiedy chce :P ) ale nie wiem czy to kwestia samego samochodu, czy tego ze tam jest barum braFUris i zawsze pełny bagażnik klamotów :P
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Yarko napisał/a:
hmm no profi jak profi, z zawiasem ciągle walczę... opony mam nadzieję, że zagrają tak jak powinny, ale nigdy nie jeździłem na slicku więc też trzeba będzie się przyzwyczaić... środek


no np przy moim drucie jest profi, w końcu ścigają się na tym w clio cup w UK tak?? z zawiasem byś przestał walczyć gdybyś zrobił to co Ci mówiłem. Na slicku ciężej chodzi kiera i można szybciej napinać :P u mnie np mega niestabilny tył na seri, na r888 robi się potulny jak baranek, z przodu dużej różnicy nie widzę... no na hamowaniach na pewno jest dużo lepiej.

ps. co robisz ze starymi r1r :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

mini jedzie w D6 gdzie nie ma szans... Rasta ze swoim Morsem ma tam bardzo ciężko jeśli klasa jest obstawiona (Karol, Kondrad CTR'em, Rem jak mu samochód się nie rozpada)

W D5 jest lżej trochę ale pierwsze 2 miejsca to leciutki crx około 200 kuca i bardzo szybka integra.

Odpuszczać nie ma co ale z tym zamiataniem bym się wstrzymał :P
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
no np przy moim drucie jest profi, w końcu ścigają się na tym w clio cup w UK tak?? z zawiasem byś przestał walczyć gdybyś zrobił to co Ci mówiłem. Na slicku ciężej chodzi kiera i można szybciej napinać u mnie np mega niestabilny tył na seri, na r888 robi się potulny jak baranek, z przodu dużej różnicy nie widzę... no na hamowaniach na pewno jest dużo lepiej.


clio cup jeździ na bilsteinie

na GAZ'ie jeźdzą jakieś tam amatorskie puchary BMW czy RWD czy coś... generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***, że nie mogę się skupić na jeździe, ale spoko, zamówiłem już szytwniejsze sprężyny i mam nadzieję, że to rozwiąże problem, bo nie mam zamiaru zniszczyć sobie profi slicka....
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

pumfkp napisał/a:
W D5 jest lżej trochę ale pierwsze 2 miejsca to leciutki crx około 200 kuca i bardzo szybka integra.


ostatnio żółta integra zrobiła podobno 2.00, a karol lotusem 1.57

no nie odpuszczamy, zawsze walczymy o jak najlepsze miejsce :) a co z tego będzie to zobaczymy za tydzień :)
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Yarko napisał/a:
generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***


ale zobacz ze twoje są i tak twardsze do moich, a mi nic nie obciera, po prostu masz tak posadzony samochód ze ma za mało miejsca na prace i temu obciera... jak nie dojdą sprężyny to podnieś ze 2cm cały samochód i już...
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
generalnie problem w tym, że mam za miękkie sprężyny i dlatego przód ciągle obciera o nadkola, a to tak mnie wkur***


ale zobacz ze twoje są i tak twardsze do moich, a mi nic nie obciera, po prostu masz tak posadzony samochód ze ma za mało miejsca na prace i temu obciera... jak nie dojdą sprężyny to podnieś ze 2cm cały samochód i już...


przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duża różnica, teraz zamówiłem 11kg przód i 8kg tył, podobno przody zostały wysłane w poniedziałek z UK, więc mam nadzieję, że dojdą do końca tygodnia
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Yarko napisał/a:
przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duż

no to są prawie dwukrotnie twardsze, ale to nie ma znaczenia nawet gdyby u Ciebie były takie same to i tak zostaje dalej kwestia tego ze U MNIE NIC NIE OBCIERA, a u Ciebei tak. po prostu nie maja gdzie pracować :P
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Cytat:
ja to w ogole bym był za wprowadzeniem na naszych pojezdzawkach zwykłych opon drogowych :P w sensie najlepsza możliwa to np prada :D tak żeby wszyscy na śmieciach jeździli :D


Bez sensu, nie będę kupował nowych Parad do Morsa tylko po to by milić nimi w miejscu. Wole zainwestować w porządną oponę, a na śmietniku doturlać się na miejsce upalania :P
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

rasta napisał/a:

Bez sensu, nie będę kupował nowych Parad do Morsa tylko po to by milić nimi w miejscu. Wole zainwestować w porządną oponę, a na śmietniku doturlać się na miejsce upalania :P


jakich nowych?? jeździsz poprostu na swoich starych oponach które już kiedyś styrałeś jeżdzac na codzień. albo kupujesz używki za grosik ;p Mi taka gumy wytrzymują więcej niż slicki które pasowałoby mi zmieniać dwa razy na jednej imprezie :rotfl: jak nie umiesz wciskać mniej gazu to włóż sobie kamień pod pedał :rotfl: ale tak serio to to było bardziej żartem, bo nie ma opcji żeby takie coś wprowadzić. choć znacząco by obniżyło koszty :P a funu wcale mniej by nie było :)
Ostatnio zmieniony przez Janusz Czw 12 Maj, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Maj, 2011   

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
przednie springi od pakietu cup mają 3kg, moje w gwincie mają 5.8kg więc to nie jest duż

no to są prawie dwukrotnie twardsze, ale to nie ma znaczenia nawet gdyby u Ciebie były takie same to i tak zostaje dalej kwestia tego ze U MNIE NIC NIE OBCIERA, a u Ciebei tak. po prostu nie maja gdzie pracować


u Ciebie nie obciera bo masz seryjny zawias i seryjną wysokość, jak ja miałem serie to też nie obcierało :) ale teraz jak ogarnę to myślę że będzie OK :) a nawet będzie można bardziej posadzić fure, ale to przetestuje jeszcze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12