auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010
Yarko napisał/a:
ragnotti ma 3*, tyle samo co każde PH2 i PH3
Z moich informacji a, że ragnotti ma większy kąt, tak samo ph3 vs ph2, one mają dłuższy rozstaw osi, skądś sie to musi brać. Masz jakieś wiarygodne info jak to jest?
kolejny test, tym razem srebrne 328 (miszcz wyrazowa):d
moc ponoc okolo 210-215km, teraz juz odelzone...
z rolki bez wiekszego problemu robue mu oklep:d ale nie wiecej niz dlugosc, natomiast z miejsca nie ma szans zeby nawiazac rywalizacje z RWD... na jedynce z 2 dlugosci w plecy
ogolnie mega respekt, jak dla mnie najlepszy samochod jaki mozna obecnie kupic w rozsadnej cenie; ja chce 328.. . mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo
a z torowych potyczek to w sobote na wyrazowie sobie siedze i plotkuje:d az przyjechal pan czarnym sti:D
no to szybko do furki:D koleczko rozgrzewkowe i dluga za sti:d generalnie tylko przy wyjsciach z najwolniejszych zakretow uciekal, na srodkowej parti i na dohamowaniach musialem odpuszczac zeby nie zniszczyc japonskiego zderzaka:d ze 3, 4 kolka presji i przepuscil porzadnego niemieckiego hothatcha:D
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 15 Lis, 2010
Jakarti napisał/a:
kubas napisał/a:
martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...
ej..
to prawda?
jesli tak to dlaczego? 4 kola napedzajo lepiej niz 2
Jakarti a dlaczego f1 ma tylny napęd a nie na cztery koła ? I każda inna seria wyścigowa też.
4 koła napędzają się lepiej jak są problemy z przyczepnością.
Lepiej się skręca jak przednie koła tylko skręcają a tylne mają napęd. Znajdę cytat kogoś mądrzejszego i przepisze bo czytałem ostatnio o walce awd rwd fwd w performance tuner.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 15 Lis, 2010
Jakarti napisał/a:
oke, logiczne.
F1 jest dziwne, nie ma co sie wzorowac
kurcze z naszej dyskusji powinni brać przykład w temacie politycznym
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 15 Lis, 2010
kubas napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo
ostatnio na kielcach e30 190km na kilkanascie evo i sti uleglo tylko 2 z klatko i kłufko
Ale nie porównuj dobrego kierowcy ze średnim, bo to nie ma sensu. Dwóch takich samych kierowców i Evo robi wiatrak z takiego BMW.
martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...
zalezy jaki tor,jesli wolny ciasny karting to przewage bedzie mial czterołap,a w F1 w latach 80 stosowano chyba naped na cztery koła (lub nad nim pracowano)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach