Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
astra zwana zardzewialym potworem vs ... ;]
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Marek23 napisał/a:
Ade, nie wiem czy nie wezme Twojego silnika i nie włoże do zdrowej budy...sprzęt do wygrywania RPP,kurde muszę o tym pomyśleć


???
??
?
:crazy:

Marku - sam silnik to (niestety) nie wszystko
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

do tego szybka ręka Ade jest potrzebna ;D
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

CHRZANEK napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Ade, nie wiem czy nie wezme Twojego silnika i nie włoże do zdrowej budy...sprzęt do wygrywania RPP,kurde muszę o tym pomyśleć


???
??
?
:crazy:

Marku - sam silnik to (niestety) nie wszystko

To był oczywiście żart :rotfl: ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Marek23 napisał/a:
ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.


tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki... Widziałem jak ade jeździ dla mnie ogarnia+ jest ostro pomylony.... A np na radoimu Mimo ze miał semi slicka czas był daleki od seryjnego clio na chujowej gumie.... Natomiast w rajdach Astra radzi sobie bardzo dobrze.... Moze Ade masz coś zryte tam w zawiasie??
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Marek23 napisał/a:
To był oczywiście żart ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...


okolice 200, ale niestety wiekszosc byla budowana od dupy strony (nie znam homologacji wiec to moze jej wina...)

da sie bez duzych inwestycji zrobic okolo 220km przy okolicach 7200-7500 obrotow, tylko nie wiem czy zalapie sie wtedy do a grupy

Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

a i tak jest lepiej niz w tamtym roku na wyrazowie...

na radomiu nie bylo juz tak zle, inne clio poza januszka mialy podobne czasy...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...


okolice 200, ale niestety wiekszosc byla budowana od dupy strony (nie znam homologacji wiec to moze jej wina...)

da sie bez duzych inwestycji zrobic okolo 220km przy okolicach 7200-7500 obrotow, tylko nie wiem czy zalapie sie wtedy do a grupy

Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

a i tak jest lepiej niz w tamtym roku na wyrazowie...

na radomiu nie bylo juz tak zle, inne clio poza januszka mialy podobne czasy...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

ade napisał/a:
Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

no ok. ale ja mam wszystko na "0", co mi da ustawienie kata wyprzedzenia sworznia na max?? i jak się to robi??
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Jak sobie przypomnę gdy Lubiak ściągnął pierwsze profi clio do PL. To był okres gdy Baran był mega rozjeżdżony i ostro zapieradalał. Jego Astra miała jakieś 150KM na pokrzywionych zaworach i krótsze przełożenie. Generalnie Co rajd wciągał N3 bedąc w czubie generalki. Pojawił się Lubiak i zmasakrował wszystkich. Zresztą kilkukrotnie w tamtym okresie tym clio podgryzał Lancery. A to było tylko Nkowe Clio.
_________________
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Janusz napisał/a:
ade napisał/a:
Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

no ok. ale ja mam wszystko na "0", co mi da ustawienie kata wyprzedzenia sworznia na max?? i jak się to robi??


nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

aby mieć regulację KWSZ musisz zmienić górne mocowania amortyzatora ( top mounts ) na takie z możliwością regulacji, można kupić w UK, np. tu - http://www.kamracing.co.u...t-clio-mk2.html , przy okazji masz również możliwość regulacji pochylenia koła :)
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Yarko napisał/a:
nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

yebany francuz. a tak poza tym nie zrozumiałem kompletnie co piszesz z tymi 2' i 3' wes to ogarnij dla zwykłego śmiertelnika... no i co mi to da w praktyce :)
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

yebany francuz. a tak poza tym nie zrozumiałem kompletnie co piszesz z tymi 2' i 3' wes to ogarnij dla zwykłego śmiertelnika... no i co mi to da w praktyce :)


Było pisane milion razy ;)
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

martin.h napisał/a:
Było pisane milion razy ;)


kurfa, czytam forum od dechy do dechy i coś takiego mi umknęło ?? masakra, zarzuć linkiem

edit, Yarko link z top mount'ami nie dział :)
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

poszukajcie dokladnie wkoncu co ma zmienione ragnotti, ze ma wiekszy kwsz:D

chyba, ze ominal mnie temat i juz bylo wyjasnione:D

w astrze nic nie jest regulowane fabrycvznie:D

co do prowadzenia to wydaje mi sie, ze jest to auto gdzie szpera daje wiecej niz w innych,

wachacze z saaba, gorne regulowane mocowanie, dolny swozen wydluzony na uniballu, grubszy stabi wewnatrz tylnej belki, zwiekszony skok zawiasu... tylko po co skoro sa auta gdzie w serii juz wszyystko jest tak jak trzeba
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8