Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Jakarti
Śro 14 Paź, 2009
golf vs evo8 vs sigt
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Straty na poziomie 100 KM w ośce to nie jest normalne. Dla przykładu znany już wykres Imprezy N12 na sliku, straty nie przekraczają 80 KM, a mamy napęd 4x4.

 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Duże opory może też powodować zesrane łozysko w kole.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

no tak ale zazwyczaj hamuje się na 4biegu? na tej hamowni w krematorze jest możliwy motyw, w któym do pomiaru podpinają drugą oś rolek, coby obiciążenie dla silnika było większe. bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.

rasta napisał/a:
Duże opory może też powodować zesrane łozysko w kole.


ale to chyba byłoby słychać ?
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Raczej na pewno :)
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.


Nie mam więcej pytań. Jak Panowie z hamowni tak podchodzą do sprawy to ja bym ich omijał szerokim łukiem.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

wiesz, generalnie wyniki co do mocy wyszły niby miarodajne, chociaż mój wydaje się trochę zawyżony - mniejsza z tym. niepokój mój wzbudza brak napędzania przy wyższych prędkościach - stąd poszukiwanie strat.
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Mniej browara i kebabuf :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

A to Evo ma na pewno 300 kuca?
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

nie wiadomo. jest po wydechu, zmienionym orurowaniu fmic na twarde. wymienił przewód od wg i zapomniał wsadzić tam jakiejś zwężki - obecnie ładuje mu 1,1 bara. Ze zwężką ładował 1,5 - wtedy miał coś 350-360kuca.

tak mi się przypomniało :/ wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
_________________
0-1
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
tak mi się przypomniało :/ wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?

W golfie VI na dokręconej 2 zamiast 3 wbiłem 1...silnik zakręcił się na 6000 i auto potem dalej jeździło bez problemu.





To było tdi :jupi:
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Marek23 napisał/a:
A to Evo ma na pewno 300 kuca?


Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

martin.h napisał/a:
Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375

No i evo ma "więcej" dyfrów... To też zabiera moc, ok już jestem spokojny.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
tak mi się przypomniało :/ wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?


Mógł tłok wyskoczyć ;D
jeśli wszystko jest OK to raczej nic się nie stało, ale mogłeś sobie zrobić niezłe spustoszenie w silniku.
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 11 Paź, 2009   

Ja kiedys w megance zrobilem zamiast 3/4 to 3/2 , odcinka byla na 6000, a zakrecil sie do 7000. Samochod jezdzi do dzis, bez problemow z silnikiem :)

Przemek a moze kupic jakies wezsze 18, bo faktycznie 235 to juz sporo, chociaz nowy passat 2.0T jezdzi na 235 ale 17"
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 11 Paź, 2009   

Kamilbike napisał/a:
chociaz nowy passat 2.0T jezdzi na 235 ale 17"

Passat to super sprzęt, dlatego na takich jeździ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9