Straty na poziomie 100 KM w ośce to nie jest normalne. Dla przykładu znany już wykres Imprezy N12 na sliku, straty nie przekraczają 80 KM, a mamy napęd 4x4.
no tak ale zazwyczaj hamuje się na 4biegu? na tej hamowni w krematorze jest możliwy motyw, w któym do pomiaru podpinają drugą oś rolek, coby obiciążenie dla silnika było większe. bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.
rasta napisał/a:
Duże opory może też powodować zesrane łozysko w kole.
bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.
Nie mam więcej pytań. Jak Panowie z hamowni tak podchodzą do sprawy to ja bym ich omijał szerokim łukiem.
wiesz, generalnie wyniki co do mocy wyszły niby miarodajne, chociaż mój wydaje się trochę zawyżony - mniejsza z tym. niepokój mój wzbudza brak napędzania przy wyższych prędkościach - stąd poszukiwanie strat.
nie wiadomo. jest po wydechu, zmienionym orurowaniu fmic na twarde. wymienił przewód od wg i zapomniał wsadzić tam jakiejś zwężki - obecnie ładuje mu 1,1 bara. Ze zwężką ładował 1,5 - wtedy miał coś 350-360kuca.
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
W golfie VI na dokręconej 2 zamiast 3 wbiłem 1...silnik zakręcił się na 6000 i auto potem dalej jeździło bez problemu.
Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375
Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375
No i evo ma "więcej" dyfrów... To też zabiera moc, ok już jestem spokojny.
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
Mógł tłok wyskoczyć
jeśli wszystko jest OK to raczej nic się nie stało, ale mogłeś sobie zrobić niezłe spustoszenie w silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach