Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mors vs Ponton
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

A ja niestety nie mialem okazji w to grac, ale pamietam podobne gierki, dobre czasy. Mysle ze Gdyby Koziol pojechal Punciakiem wygladaloby to zupelnie inaczej, ja niestety jeszcze nie ogarniam fury tak dobrze jak Rasta ogarnia Morsa, swoje pewnie robi tutaj tez to ze on jezdzi tym wozem na codzien, a ja Pontonem 2-3x/tydzien. Ale wszystko w swoim czasie :)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

A ja mysle ze Rasciak ma po prostu wieksza moc w zakresie uzytecznym.
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

eM napisał/a:
wieksza moc w zakresie uzytecznym.

^^D
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

A to swoja droga, u mnie trzeba startowac z 4-5tys obr zeby nie zmulic silnika :/ A jesli chodzi o elastycznosc to drugi filmik pokazuje co potrafi foka. Kiedys w Top Gear bylo pokazane jak Evo 400KM i Stilo 100KM z 6biegu ok 40-50kmh jada, Stilo rozlozylo EVO. Jak rasta nam odjechal to przypomnial mi sie ten odcinek TG ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

przepraszam.
mam pytanie bo nie rozumiem tej całej rozmowy
co jest do ogarniania w jedzie na wprost ? szybka zmiana biegów ( kurwa LOL ) tego sie chyba można nauczyć. Ruszenie z ustalonej liczyby obrotów. Tyż wydaje mi sie to łatwiejesze niż drift przy 160 ...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

czytam i czytam i ciągle widze
- nie ogarniam fury, nie ogarniam fury , jeszcze jej dobrze nie poznałem ...
kurde, nie kumam ...
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

właśnie dlatego nie lubię turbodziurawych samochodów. Kompressorek rula :-)
Maksymalna moc to nie wszystko, przynajmniej tam gdzie trzeba trochę poskręcać. Myślę że na krętym foka zniszczyłaby punciaka właśnie przez lepszy przebieg mocy
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Michał napisał/a:
co jest do ogarniania w jedzie na wprost ?

Michał, wiem dobrze, że nie lubisz prostej, ale wbrew pozorom nawet taka prosta wg Ciebie zmiana biegów jest bardzo ważna (przejedź się ze mną a ze stf a zobaczysz różnicę).

Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.

Odnośnie Cargo (że pozwolę sobie poruszyć bo wiele razy pisałeś, że wieś itd.) to wolę, że chłopaki jadą czasem się sprawdzić aniżeli mieliby wyżywać się na zwykłej drodze publicznej (okej tam też jest publiczna ale mało uczęszczana). Poza tym koledzy nie robią tego codziennie i nie mają nic wspólnego z tymi kolesami co na cargo czy spalarni spotykają się i ścigają swoimi wyścigówkami :rotfl: . Nie wspomnę już o tym, że praktycznie wszyscy, którzy jeżdzą na cargo skręcają :jupi: .

Poza tym:
1. no offence (a tym bardziej za wczoraj ;D )
2. jaki ET kręci Twoja fura?
EOT
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Ostatnio zmieniony przez pP Pią 27 Mar, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Cytat:
Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
przepraszam :D
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Michał napisał/a:
Cytat:
Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
nieprawda?
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Majk, wiem o co Ci chodzi. Jestes zazdrosny poprostu :rotfl: No dobra a na powaznie to. Jak jezdzilem roverem to moglem tam na jedynce dac noge w podloge, pozniej przepiac na 2 i i gaz opor. Tutaj trzeba to wyczuc, bo z noga w podlodze na 1 i 2 tylko sie mieli, co oznacza ze traci sie do przeciwnika i wlasnie tego jeszcze nie mam ogarnietego, tego modulowania gazem.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
Ostatnio zmieniony przez Kamilbike Pią 27 Mar, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

dobra spoko teraz kumam dlaczego loeb sie nie sciga pod cargo. Nie ogarnąłby :D
koniec OT
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Kamil wsadź dobrą świerzą gumkę 225 - np. r888 lub drogową conti sport 2 i problem nad którym się nie potrzebnie rozpisujecie zniknie.

Majk nie kuma czaczy bo w cabrio brakuje trakcji na każdym biegu, dla niego bez różnicy czy wciska gaz czy nie - jest kocioł ! nawet podczas parkowania szuka trakcji- szczególnie na Okęciu ;P
_________________
0-1
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Stf napisał/a:
wciska gaz czy nie


on zawsze wciska GAZ :D
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 27 Mar, 2009   

Cytat:
czy nie jest przypadkiem tak, że punto jest szybsze, a KamilRower nie ogarnia (na razie)? :>


A może ja też nie ogarniam

eM napisał/a:
ja mysle ze Rasciak ma po prostu wieksza moc w zakresie uzytecznym.


Jako nieliczny na tym forum wiesz o co qaman i nie patrzysz tylko na max moc na wykresie.

Michał napisał/a:
czytam i czytam i ciągle widze
- nie ogarniam fury, nie ogarniam fury , jeszcze jej dobrze nie poznałem ...
kurde, nie kumam ...


Bo nigdy nie jechałeś naprawdę mocną ośką....

GOKART napisał/a:
Myślę że na krętym foka zniszczyłaby punciaka właśnie przez lepszy przebieg mocy


Muszę się z tobą zgodzić :D Stf może potwiedzić, że Mors dobrze skręca. Na ostatnim RS'ie jakim byłem jakoś w grudniu na letniej oponie byłem 3 hehe
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8