Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
piekne 335i E92 vs piekny, niski i glosny MM
Autor Wiadomość

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   piekne 335i E92 vs piekny, niski i glosny MM

>Ci co nie wiedza co znaczy e92 powinni najpierw tu kliknac, potem przeprosic i juz to sobie zapamietac<

Wczoraj, kiedy wracalem po bezalkoholowym wieczorze, nagle na ktoryms wiekszym rondzie przede mna wyroslo troche bokiem piekne e92. Nie musze znowu okrezna droga mowic ze dobre uliczne sciganie trafia sie tym ktorzy go nie szukaja. Jechalem z pelnym bagaznikiem, pelnym bakiem i osoba, ktorej nie wystawiam na ryzyko. Oczywiscie nie jest to moja mama czy babcia, nie jestesmy tez w ciazy i nie trzeba przesadzac w druga histeryczna strone.

BMW nie jechalo jakos szalenczo, raczej tak dosc sprezyscie tak jak mi sie zdarza jak jade sam. Jechalem w taki sposob zeby ani go nie stracic z wizji ani tym bardziej zeby nie wygladalo jakbym do niego fikał. Na ktorys swiatlach ten bok jakos sam mi sie wytlumaczyl - emblemat 335i. Co to znaczy? Dwie turbiny. Motor Marzenie.
BMW podaje 5.3 do 100, moj ulubiony amerykanski magazyn mowi ze w praktyce jest inaczej:
Zero to 60 mph: 4.9 sec
Zero to 100 mph: 12.1 sec
Street start, 5-60 mph: 5.6 sec
Standing ¼-mile: 13.6 sec @ 105 mph
twin-turbocharged and intercooled DOHC 24-valve 3.0-liter inline-6, 300 hp, 300 lb-ft

po blogoslawienstwu prawego fotela postanowilem zobaczyc czy przy nastepnej okazji bardzo nie nadąże... Dziwnym trafem czerwone i mamy pol position :D Jak zawsze, tradycyjnie stalem w jego martwym punkcie bo to moje ulubione zagranie. poza tym zawsze dobrze potem brzmi. Nikt nie probuje opuszczac szyb i pytac o zeznania kierownika. Ci ktorzy nie chca robic zenady nie patrza Ci sie wtedy w hamulce. A ci co nie maja problemu zebady maja za to inny problem ze wlasciwie to musza sie albo wychylic przez okno albo patrzec przez te tylne okno skrecawszy sobie szyje :jupi:
Jak sie okazalo w beemie bylo panów dwóch. I znali swoja wartosc. Wiedzieli ze cos stoi ale nie wiedzieli co i sie nie ogladali. A ja tymczasem stalem cicho. :devil:
Oczywiscie nie jestem fantastą i nie liczylem ze ich pojade. Moze troche liczylem ze pojdzie mi lepiej niz powinno. :)
Beema ruszyla dosc ostro, ja troche pozniej (blizej jednak zielonego) i tak na bardzo krotkim dystansie (dwa biegi) tyle co uciekla na samym poczatku to za duzo nie dorzucila. Czyli tak lacznie 1-1.5. Zdaje sobie sprawe oczywiscie ze chlopaki nie zrobili burnoutu i nie ruszali na maksa. Ja natomiast oprocz wagi ciagle jestem na zimowkach...
Chlopaki chyba sie troche tym faktem zdziwili ze cos sie im paletalo, zaczeli juz wygladac do tylu o co chodzi ale chyba nie do konca widzieli. Nastepne swiatla po sekwencji zakretow postawily nas znowu na pol position. Znowu stanalem wrednie i tajemniczo w martwym punkcie :jupi: Batman sie znalaz. :lol2:

Zapalilo sie zielone. I FIGA Z MAKIEM!!!! Chcieli mnie podpuscic zebym
1) jak ten debil wyrwal do przodu a oni w tym czasie sie mi przyjrza
2) zrobie z siebie kretyna przed wlasna dziewczyna i....
3) nie zauwaze dziur i torow przez ktore mielismy przejechac.

HAHA! Nie dalem sie przechytrzyc!!

ruszylem tempem spacerowym, oni tez i sie patrza. Co to co to. I tak sie zapatrzyli ze od razu po torach mialem 3.5kRPM, dwojke i bylem dlugosc z przodu na samym starcie a przed nami przeciez rolowany :D Moze pomysleli ze dadza mi fory, a moze ich obrazam?

W kazdym razie pęd powietrza i ryk kolektora ich chyba wstrzymal i do 130 zyskali pol dlugosci. byli na moim wlewie paliwa jak musielismy hamowac :D

Moral tej histori jest jeden i ten sam, tak jak kiedys z STI.

Never underestimate your opponent.

drugi moral jest taki ze żubry wystepuja w puszczy a mali mordercy wystepuja w twoim martwym punkcie
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

fajny opis, graty! :)
335i jest szybkie, ale i ciezkie w porownaniu do Twojego miniaka ;)
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

JIMEK napisał/a:
BMW podaje 5.3 do 100, moj ulubiony amerykanski magazyn mowi ze w praktyce jest inaczej:
Zero to 60 mph: 4.9 sec

100 kmh=62 mph, więc wszystko się zgadza.

Fajne ściganie, zazdroszczę Ci.
 
 

r26rulez 
1234567890


auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

no to ladnie gratuluje,

Jimek a nie była to wersja 335xi ?? z jakims malym napisem POLandPOSITION ?
_________________
R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

nope, patrzylem dokladnie na emblem, rowniez nie diesel. dzieky chlopaki :)
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

fajnie, fajnie, gratulacje :) Przewaga masy (biemdablju 1550kg + 2 x karki (kazdy 110 kg ) + bejsbole i gnaty w bagazniku (kolejne 50kg ) + "utarg") dała rezultat ;)

Ja miałem dzisiaj podobną sytuację z MB CLS. W środku dwóch jegomości , 4 końcówki wydechu, pakiet AMG... niestety nadzieje płonne. Okazała się zwykła 350-tką. Nie ma co opisywać :evil:
Ostatnio zmieniony przez GOKART Sob 17 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Sob 17 Maj, 2008   

m3 csl lub mb cls ;)
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Nie 18 Maj, 2008   

uuuu Jimek - godny rywal...
a tak przy okazji - czy 335d dużo odstaje od 335i ?
_________________
0-1
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 19 Maj, 2008   

Stf napisał/a:
uuuu Jimek - godny rywal...
a tak przy okazji - czy 335d dużo odstaje od 335i ?


według danych producenta

335 i - ma 5,5 do 100
335 d - ma 6,1 do 100

podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 19 Maj, 2008   

Bad-i napisał/a:
Stf napisał/a:

podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie

Zgadza się, tak jest zawsze :D
Dzik tez potwierdzi :D :D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 19 Maj, 2008   

eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Stf napisał/a:

podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie

Zgadza się, tak jest zawsze :D
Dzik tez potwierdzi :D :D


i tym samym obali teorie o niutkach ;D
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 19 Maj, 2008   

w kwestiach tjuningu dyszel jest bardziej wydajny.
Pare modow tu, pare modow tam i bum cyk cyk juz peka 800Nm @ 2500rpm oraz 500KM

Czego ludzie nie lubia Nm, jakies kompleksy?
:rotfl:
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

po raz kolejny to mówie :) Jimmi wariat !! hehe
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8