To jest oszustwo jak zwykle w testach evo i sti, sti wychodzi z fabryki na bridgestonach re070, a to są semi slicki, evo zazwyczaj wychodzi na re050, a to jest guma o klase niższa bez najmniejszego porównania z semi slickiem.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Marek23 napisał/a:
W filmiku powyżej kierowca w Mitsu nie ogarnoł...
A w "twoim" filmiku kierowca oczywiście ogarniał STi?
Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...
Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.
Marek23 napisał/a:
W Europie Subaru oferuje w STI silnik 2,5 , który jest o wiele gorszy od japońskiego 2,0. Inne turbo, inne paliwo, dól słaby jak cholera(graty).
To nie ten sam 2,5 litrowy silnik który był montowany w USA.
Przebieg momentu ma o lepszy o 2-litrowego.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
mAbZ napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...
Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
tak samo w tym temacie.
evo zawsze byl i jest najlepszy.
subaru oszukuje bo startuje na oponach z F1
i wogole nie da sie pojechac driftem subaru, bo na wyjsciu z zakretow ucieka przod.
ludzie z miasta jezdza evo, ukraincy i rumuni sti.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Nie kwestionuję podsterowności STi, ale odnoszę się do filmu który pokazał Marek.
Tam STi rył przodem a nadsterowny na wyjściu był ledwno na jednym chyba zakręcie.
To chyba wtedy ten podstawiony kierowca się zapomniał i przestał symulować podsterowność
Loko napisał/a:
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Na tym właśnie polega stronniczość tego "porównania". Bo dlaczego mieliby nie ustawić DCCD?
No to ja wrzucę wsteczny w EVO i będę mówił że nie jedzie do przodu
Niestety tak jest. Pogadaj z wlascicielami STI o ryciu przodem, a potem wyrob sobie zdanie. Jezdziles kiedys STi lub EVO?
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Amen, dziekuje Ci Loko.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Marek23 napisał/a:
Amen, dziekuje Ci Loko.
Jeszcze tylko pozostała odpowiedź na to drobne pytanie:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji?
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji?
Nie wiem ziom, ale jak chcesz mi powiedzieć, że S-YAW plus Torsen z całym ich rozdzia lem mocy na poszczególne koła( z nastawieniem na sport, nie safety) jest gorsze niż wiskoza Subaraka i jego DCCD to się obrażę.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Mowie jedynie, ze ktos sie wysilil, zeby laik widzial jak to Subaru "nie jezdzi".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach