Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Wto 22 Kwi, 2008
LANCER EVO X - oficjalne dane
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

k-mart napisał/a:
oo zobaczcie zobaczcie lancer nie przyspiesza:
http://youtube.com/watch?v=ydF1z7k0GnE


To jest oszustwo jak zwykle w testach evo i sti, sti wychodzi z fabryki na bridgestonach re070, a to są semi slicki, evo zazwyczaj wychodzi na re050, a to jest guma o klase niższa bez najmniejszego porównania z semi slickiem.
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Marek23 napisał/a:
W filmiku powyżej kierowca w Mitsu nie ogarnoł...


A w "twoim" filmiku kierowca oczywiście ogarniał STi? :rotfl:

Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...


Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.

Marek23 napisał/a:
W Europie Subaru oferuje w STI silnik 2,5 , który jest o wiele gorszy od japońskiego 2,0. Inne turbo, inne paliwo, dól słaby jak cholera(graty).


To nie ten sam 2,5 litrowy silnik który był montowany w USA.
Przebieg momentu ma o lepszy o 2-litrowego.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

mAbZ napisał/a:

Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...


Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.



To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

tak samo w tym temacie.
evo zawsze byl i jest najlepszy.
subaru oszukuje bo startuje na oponach z F1
i wogole nie da sie pojechac driftem subaru, bo na wyjsciu z zakretow ucieka przod.
ludzie z miasta jezdza evo, ukraincy i rumuni sti.
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.


Nie kwestionuję podsterowności STi, ale odnoszę się do filmu który pokazał Marek.
Tam STi rył przodem a nadsterowny na wyjściu był ledwno na jednym chyba zakręcie.
To chyba wtedy ten podstawiony kierowca się zapomniał i przestał symulować podsterowność :crazy:

Loko napisał/a:
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.


Na tym właśnie polega stronniczość tego "porównania". Bo dlaczego mieliby nie ustawić DCCD?
No to ja wrzucę wsteczny w EVO i będę mówił że nie jedzie do przodu :rotfl:
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

k-mart napisał/a:
evo zawsze byl i jest najlepszy.

Niestety tak jest. Pogadaj z wlascicielami STI o ryciu przodem, a potem wyrob sobie zdanie. Jezdziles kiedys STi lub EVO?
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.

Amen, dziekuje Ci Loko.
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Marek23 napisał/a:
Amen, dziekuje Ci Loko.


Jeszcze tylko pozostała odpowiedź na to drobne pytanie:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji? ;D
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

mAbZ napisał/a:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji?

Nie wiem ziom, ale jak chcesz mi powiedzieć, że S-YAW plus Torsen z całym ich rozdzia lem mocy na poszczególne koła( z nastawieniem na sport, nie safety) jest gorsze niż wiskoza Subaraka i jego DCCD to się obrażę.
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Mowie jedynie, ze ktos sie wysilil, zeby laik widzial jak to Subaru "nie jezdzi".
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Nikt nie twierdzi, ze nie jezdzi. Jezdzi zajebiscie, ale misiek ciut lepiej...
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

Dziekuje za uwage.
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

to samo miałęm zrobić
dzieki maciu za uprzedzenie mnie :) pozabijają sie przecież :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9