Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio III Sport vs VW Passat 1.8T kombi
Autor Wiadomość

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   Clio III Sport vs VW Passat 1.8T kombi

Wczorajszy powrót ze spota pokazał mi, że życie to nie tylko zwycięstwa ale i porażki.

Do rzeczy:
wracałem sobie spokojnie Alejami Jerozolimskimi do domu (drugie kółko, bo za pierwszym było nieciekawie, więc wróciłem do Warszawy i znów jechałem do domu...;) ).

W pewnym momencie wyprzedziły mnie goniące się 2 kombi - VW Passat (z przodu) i Skoda Octavia. Na początku pomyślałem, że gość z Passata zaraz zobaczy film, bo Skodziana wyglądała podejrzanie, ale nie. Zapaliło się przed nami czerwone światło. Ucieszyłem się jak dzieciak i pomyślałem, że zaraz ich pogodzę - będą się kurde ścigali po nocy kombiakami.
Niestety plan z pogodzeniem Skody nie wypalił, bo skodziana zawróciła na światłach. Został do pogodzenia Passat.
Niestety miejsce obok pole position było zajęte przez jakiegoś innego uczestnika gry, więc stanąłem za passatem. Ten po zmienie świateł o dziwo ruszył dość spokojnie, więc po minięciu wyprzedzeniu marudera, który stał na światłach zmieniłem pas i zacząłem wyprzedzać Passata. Poszło dość gładko. Ale do czasu. Usłuszałem diabelski bulgot, wycie i płacz dzieci... Po chwili Passat się ze mną zrównał (a ja przecież cisnę!!!!, co jest kurde???!!!) a potem odjechał na kilka długości do przodu.

Kilka kilometrów dalej złapało nas jednak czerwone. Zatrzymaliśmy się obok siebie - ja i passat. Szybki w dół i pytam co to za diabeł? :)
Gość mówi 1.8T. A u ciebie 2.0? Musiałem przytaknąć, ale spytałem z nadzieją w głosie "ale nie seria?".
Gość ZEZNAŁ, że nie - 300koni.

A potem znów zmieniły się światła i poszliśmy do przodu. Na starcie mu odchodziłem (o dziwo, bo startować nie potrafię wogóle) ale potem gość robił ze mnie wiatrak, tzn. odjeżdżał dość znacznie - nie była to długość zderzaka ani maski. Myślę, że tak do 17-18km/h odszedł ze 3-4 długości.

Pomijam jeszcze fakt nieumiejętnie włożonej przeze mnie dwójki. (szybkiego zmieniania biegów też muszę się nauczyć), ale to i tak nie miało znaczenia. Najwyżej dostałbym odrobinę mniej.

KILL (dla passata) ZALICZONY.

300koni nawet w kombi robi robotę. Ciekawy jestem dokładnie co to za projekt, zna go ktoś??? (podobno Barto coś wie).
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

zeby to nie był ten z 206club :]
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

Marcel 08 napisał/a:
zeby to nie był ten z 206club


shit, możliwe :)

ale Rasta by go naklepał :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

anjas napisał/a:
ale Rasta by go naklepał :)


Rasta w tej chwili... zmienia "set up" :/ :/ :/
Myślę że nasz "pitbull" by raczej wyleczył fałwejowca...

Anjas - ciekawe zdarzenie, myślę że jak na różnicę 100KM (!!!) i tak broniłeś się dzielnie...
Po za tym turbo to zupełnie inna liga, i jak sam zauważyłeś z samego startu byłeś lepszy :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

tak to jest ten pasek z 206club.net.

To lista modyfikacji:

- kolektor SPA Turbo. zainstalowany przeze mnie czujnik EGT
- turbo Garrett GT28RS 0.86 A/R
- 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style
- duzy FMIC (600x300x75)
- orurowanie FMIC 2,5" malowane na czarno
- złączki silikonowe Samco
- MBC Turbosmart
- wtryskiwacze Bosch 440cc
- 4 barowy regulator cisnienia paliwa
- przerobiona listwa wtryskowa
- pompa paliwa Walbro 255 GSS340
- wskaźniki Boost, EGT, Oil Press AutoGauge z serii steppermotor peak&warning

A to jego wykres sprzed kilku dni:



Z tego co wiem to przedwczoraj wyleczyl 256 konna TT w quattro..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

No od 4000rpm tzw "masakra"...

Ale jakby ten silnik wpakować do np Polo albo Ibizy to było by fajniej ;) bo hothatch ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

niech jeszcze poczeka tydzien na kolejna TTke

z drugiej strony - ile taki VW wazy ze tak naklepal Anjasa??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

Bad-i napisał/a:
ile taki VW wazy ze tak naklepal Anjasa??


Tego nie wiem, ale nowy seryjny "pasek" z silnikiem 160KM ma też osiągi niczego sobie więc chyba bardzo ciężki nie jest...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

ale ten nowy pasek ze 160KM ma ponad 9 sek do paki takze gdzie on do clio
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

BaRtO_206GT napisał/a:

....
- 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style


hahaha ludzie to mają fazę na cichociemne autka. O imitacjach kurków LPG słyszałem ale o zagiętych końcówkach rur wydechowych TDI - style jeszcze nie :jupi:
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

no Andrzeju, nie postarales sie !! Liczylem na Ciebie.

Kurcze ten pasek jest mocny! Ciekawe na jak dlugo starczy jemu ten silnik...? bo lista modow niejest byt dluga.
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

GOKART napisał/a:
hahaha ludzie to mają fazę na cichociemne autka. O imitacjach kurków LPG słyszałem ale o zagiętych końcówkach rur wydechowych TDI - style jeszcze nie :jupi:


gosc korek od gazu tez ma.. samochod totalnie cichociemny.. pasek w kombi na kolpakach, z korkiem od gazu i wydechem zagietym w dol.. Ja bym go chyba olal na swiatlach..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

ja tam nie olewam nikogo ;d ;d

a andrzejek sie nacial i tyle,tez nie raz sie zdziwilem i potem rozkminka co to bylo.

ale ja to nawet motory draznie na czerwonym :D

tu sie liczy fun i tyle.
a andrzejek i tak walczyl dzielnie napewno :) :)
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

aha i taka ciekawostka.. w tym tygodniu pasek ma dostac nowe sprzeglo i bedzie strojony zeby peklo 300 kucy..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008   

taki pasek ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12