Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamowanie w KRK
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 17 Mar, 2008   

106 napisał/a:
hamowanie 1 auto /hamownia od swiatka/ 100 pln, w kilka taniej, do miesiaca
czasu maja robic jakis dyno day ma byc taniej... pewnie kolo 50 zeta jak w pxs.
jak ustala termin to napisze.

AFRu nie mierza - "znaczy sklad mieszanki na jalowym biegu maga sprawdzic
ale czy na drodze na pelnym obciazeniu nie brakuje to tego nie".



jak cos to ja sie pisze :D PRIMO :D
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pon 17 Mar, 2008   

Podłącze się pod temacik.
Widzę że hamowaliście się na hamowni by V-tech.
Czy hamownia może nieprawidłowo zmierzyć moc w wyniku spieprzonego softu jakiejś błednej kalibracji ewentualnie złej procedurze samego hamowania ?

Jakiś tydzień temu zmierzyłem się w Szczecinie na hamowni V-techu własnie u dziwnych ludków którzy w jakiś sposób weszli w jej posiadanie ale ogórnie widać że nie ogarniają tematu. Wyszły mi kosmiczne ( w sensie słabe) wyniki.
Nawiew był z dupy (w/g pana operatora nawiew jest tylko potrzebny do chłodzenia silnika, yeah) a w czasie samego hamowania jak auto doszło do odcinki wydaje mi się że powinien pozwolić swobodnie wytracic predkość obrotową do wartosci z której rozpoczynał sie pomiar a pan przyhamowywał żeby skrocić sobie czas.... ?|
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 20 Mar, 2008   

Dysponuje ktoś wykresem seryjnego saxo?
 
 
 

matt 
szukam kogoś kto mnie upokorzy
mattgroup.pl


auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 21 Mar, 2008   

kurcze, przeoczylem jakoś temat a chętnie bym podjechał zobaczyć ile zostało koników po 14 latach :faja: ..... 50 zł płaci się w projectxs jak jest własnie grupa min. 5 aut?

lewap, moze sie wybierzemy na drugą turę

pozdr.matt
_________________

mattgroup rally team on YouTube
 
 

lewap
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

matt napisał/a:
lewap, moze sie wybierzemy na drugą turę


Możemy ;) , ale Ja dopiero po 10 kwietnia, do tego czasu pisze mgr'a :/
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

jak sie dogadamy jakoś z terminem to tez bym sie pisał... tyle ze to by musiało być wtedy kiedy ja chce.... :D
 
 
 

matt 
szukam kogoś kto mnie upokorzy
mattgroup.pl


auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

ok panowie, może być po 10 kwietnia, ja musze jeszcze dolocik poprawić i można śmigać sprawdzić, czyli:

1. Lewap
2. Janusz
3. matt
4. ...
5. ...
_________________

mattgroup rally team on YouTube
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

jak ogarniecie temat to ja jestem chetny, miałbym napewno ze soba jedno Saxo (Mastela) i pewnie jedno Rallye (Mirocha), 10-11-12-13 odpada bo wtedy jest Rajd Krakowski, przed pierwszą Anwą mozemy sie mierzyc :)

a w tygodniu to raczej jak najpóźniejsza pora... przed 17 odpadam.
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

Ja jeszcze nie wiem jak z terminem, ale wstępnie jestem zainteresowany.
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 22 Mar, 2008   

Ja bym głownie za jakas sobota był, a terminy odpadaja te same co u qbus'a z tych samych powodów ;d
 
 
 

alanos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 25 Mar, 2008   

Cytat:
Czy hamownia może nieprawidłowo zmierzyć moc w wyniku spieprzonego softu jakiejś błednej kalibracji ewentualnie złej procedurze samego hamowania ?


Najczęstszym błędem na takiej hamowni jest złe przytwierdzenie auta do rolki, która ma za zadanie pomiaru mocy.Przez takie cos,mój jeszcze wtedy 350 konny Nissan mial na takowej hamowni 949,a wiec ciut za dużo.poza tym moze byc ona zle skalibrowana.Gdzie jest ta hamownia,bo koledzy otwieraja filie W Szczecinie i może to ichna?
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 25 Mar, 2008   

To jest hamownia V-techu zamontowana w jakimś serwisie / warsztacie Boscha (okolice ulicy Bandurskiego). Ta hamownia (jako samo urządzenie) była już wczesniej w Szczecinie ale jakiś czas temu to padło i zmieniła wlasciciela. Poprzedniego znalem i wiem że wiedział o co kaman ale obecna obsługa nie zrobiła na mnie dobrego wrazenia , chwila rozmowy i czujesz że goście nie mają pojęcia.

W/g tej hamowni wypluło u mnie jakies 190 HP a sam wykreś i przebieg mocy jest dość dziwny. Bede musial się jeszcze raz sprawdzić w Poznańskim Pol-Carze czy aby napewno nic nie padło . Od ostatniego pomiaru wymieniłem tylko filtr powietrza na "sportowy" oraz mam założoną odmę na intercoolerze (nie ma związku). Nie wiem co o tym mysleć :hm:

Auto było fest przytwierdzone do rolek, nawiew kiepski a podczas pomiaru gdy silnik zlapał odciecie zamiast pozwolić by powoli wytracał prędkośc do obrotów na jakich zaczynał się pomiar facet przyhamowywał sobie - zwróciłem na to uwagę bo zawsze w Pol-Carze auto samo wytracało predkość ale nie wiem czy to ma związek z błedami pomiaru.
 
 
 

alanos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 25 Mar, 2008   

Spytam się kolegi ,który ma hamownie Vtecha.
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 26 Mar, 2008   

w projekcie wolnossace auta o malych mocach wychodza wiarygodnie, mozna sie jedynie troche pomylic ustalacja przelozenia... ale jak cos to roznice beda minimalne...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 26 Mar, 2008   

No to całkiem fajnie, a wiesz może co u nich oznacza wartość przełożenia która wpisują pod wykresem, tak żeby można było porównać z seryjnym przełożeniem głównym.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.38 sekundy. Zapytań do SQL: 12