Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 17 Mar, 2008
106 napisał/a:
hamowanie 1 auto /hamownia od swiatka/ 100 pln, w kilka taniej, do miesiaca
czasu maja robic jakis dyno day ma byc taniej... pewnie kolo 50 zeta jak w pxs.
jak ustala termin to napisze.
AFRu nie mierza - "znaczy sklad mieszanki na jalowym biegu maga sprawdzic
ale czy na drodze na pelnym obciazeniu nie brakuje to tego nie".
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 17 Mar, 2008
Podłącze się pod temacik.
Widzę że hamowaliście się na hamowni by V-tech.
Czy hamownia może nieprawidłowo zmierzyć moc w wyniku spieprzonego softu jakiejś błednej kalibracji ewentualnie złej procedurze samego hamowania ?
Jakiś tydzień temu zmierzyłem się w Szczecinie na hamowni V-techu własnie u dziwnych ludków którzy w jakiś sposób weszli w jej posiadanie ale ogórnie widać że nie ogarniają tematu. Wyszły mi kosmiczne ( w sensie słabe) wyniki.
Nawiew był z dupy (w/g pana operatora nawiew jest tylko potrzebny do chłodzenia silnika, yeah) a w czasie samego hamowania jak auto doszło do odcinki wydaje mi się że powinien pozwolić swobodnie wytracic predkość obrotową do wartosci z której rozpoczynał sie pomiar a pan przyhamowywał żeby skrocić sobie czas....
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pią 21 Mar, 2008
kurcze, przeoczylem jakoś temat a chętnie bym podjechał zobaczyć ile zostało koników po 14 latach ..... 50 zł płaci się w projectxs jak jest własnie grupa min. 5 aut?
jak ogarniecie temat to ja jestem chetny, miałbym napewno ze soba jedno Saxo (Mastela) i pewnie jedno Rallye (Mirocha), 10-11-12-13 odpada bo wtedy jest Rajd Krakowski, przed pierwszą Anwą mozemy sie mierzyc
a w tygodniu to raczej jak najpóźniejsza pora... przed 17 odpadam.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 22 Mar, 2008
Ja bym głownie za jakas sobota był, a terminy odpadaja te same co u qbus'a z tych samych powodów
alanos [Usunięty]
Wysłany: Wto 25 Mar, 2008
Cytat:
Czy hamownia może nieprawidłowo zmierzyć moc w wyniku spieprzonego softu jakiejś błednej kalibracji ewentualnie złej procedurze samego hamowania ?
Najczęstszym błędem na takiej hamowni jest złe przytwierdzenie auta do rolki, która ma za zadanie pomiaru mocy.Przez takie cos,mój jeszcze wtedy 350 konny Nissan mial na takowej hamowni 949,a wiec ciut za dużo.poza tym moze byc ona zle skalibrowana.Gdzie jest ta hamownia,bo koledzy otwieraja filie W Szczecinie i może to ichna?
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 25 Mar, 2008
To jest hamownia V-techu zamontowana w jakimś serwisie / warsztacie Boscha (okolice ulicy Bandurskiego). Ta hamownia (jako samo urządzenie) była już wczesniej w Szczecinie ale jakiś czas temu to padło i zmieniła wlasciciela. Poprzedniego znalem i wiem że wiedział o co kaman ale obecna obsługa nie zrobiła na mnie dobrego wrazenia , chwila rozmowy i czujesz że goście nie mają pojęcia.
W/g tej hamowni wypluło u mnie jakies 190 HP a sam wykreś i przebieg mocy jest dość dziwny. Bede musial się jeszcze raz sprawdzić w Poznańskim Pol-Carze czy aby napewno nic nie padło . Od ostatniego pomiaru wymieniłem tylko filtr powietrza na "sportowy" oraz mam założoną odmę na intercoolerze (nie ma związku). Nie wiem co o tym mysleć
Auto było fest przytwierdzone do rolek, nawiew kiepski a podczas pomiaru gdy silnik zlapał odciecie zamiast pozwolić by powoli wytracał prędkośc do obrotów na jakich zaczynał się pomiar facet przyhamowywał sobie - zwróciłem na to uwagę bo zawsze w Pol-Carze auto samo wytracało predkość ale nie wiem czy to ma związek z błedami pomiaru.
w projekcie wolnossace auta o malych mocach wychodza wiarygodnie, mozna sie jedynie troche pomylic ustalacja przelozenia... ale jak cos to roznice beda minimalne...
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 26 Mar, 2008
No to całkiem fajnie, a wiesz może co u nich oznacza wartość przełożenia która wpisują pod wykresem, tak żeby można było porównać z seryjnym przełożeniem głównym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach