Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
AX vts - rady, porady,narady
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

kubas rozumie ^D^
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Musisz spojrzeć jeszcze raz na rysunek Loko i przeczytać jeszcze raz no bo chodzi o to, że po co w takim razie puszczać przód z jednego wyjścia z pompy ? i po co żaślepiać dwa miejsca w pompie skoro można tylko jedno. Czyli przód zostsawić standard a tył tylko puścić z jednego wyjścia. Rozumiesz ? :) Trochę zawiłe ale zastanawiam się nad sensem zaślepiania dwóch otworów zamiast jednego. :) Chyba, że chodzi o rodzaj przewodów.
Przepraszam jeśli niejasno mówie :(


Teraz juz kumam, ale nie zastanawiałem sie nad tym czemu to jest tutaj tak zrobione, to jest układ hamulcowy z peugeot sport do 106 a grupy, a nie zastanawiałem sie nad tym, bo u mnie pompa ma tylko dwa wyjścia :D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   

Loko napisał/a:
Teraz juz kumam, ale nie zastanawiałem sie nad tym czemu to jest tutaj tak zrobione, to jest układ hamulcowy z peugeot sport do 106 a grupy, a nie zastanawiałem sie nad tym, bo u mnie pompa ma tylko dwa wyjścia


To jaka to pompka ? :) od czego ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   

Od saxo tyle ze z abs ;) ktory podobno mam :D
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   

W razie czego mam taka pompkę for sale ;) ;) 50pln
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Kolejny temat.
Myśle o tym jak się zakłada drugi stabilizator na przód.
Macie jakieś foto ? pomysły ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Drugi ??
A po co az dwa ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

widziałem AXa takiego z takim czymś. On się nie przechylał wogóle...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Stabilizator, nie powinien być ani za mocny ani za słaby, jak w wiekszości rzeczy i tutaj wskazany jest umiar, to że się nie przechylał wcale, nie oznacza zę sie dobrze trzymał asfaltu.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Loko napisał/a:
Stabilizator, nie powinien być ani za mocny ani za słaby, jak w wiekszości rzeczy i tutaj wskazany jest umiar, to że się nie przechylał wcale, nie oznacza zę sie dobrze trzymał asfaltu.


Czemu tak myślisz ? Co się dzieje z środkiem ciężkości kiedy samochód się przechyla w zakręcie a co się dzieje kiedy się nie przechyla ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

asfalt to akurat zły przykład jak opony dobrze kleją chyba ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

wyobraź sobie auto które jest max sztywne i i się wogole nie przechyla przy takiej budowie jak zwykłe auto staje się max nerwowe mały uślizg kuł i odrazu lecisz trodno było by coś takiego opanować wg mnie loko fobrze mówi musi być jakiś kompromis .

Pozatym takie rozwiązanie może się jedynie sprawdzić na gładkim asfalcie .
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

no właśnie... mówie ża asfalt to zły przykład. Ale czy znowu to będzie tak bardzo mały przechył jak się założy drugi stabilizator ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Cięzko dokłądnie powiedzieć jak założenie drugiego stabilizatora działą konkretnie w przypadku ax, może to jest jakiś patent który akurat w przypadku tego auta się sprawdza.

Ale, jak założysz drugi taki sam stabilizator, to będzie ogromna różnica :D , zmiana stabilizatora na sztywniejszy to zazwyczaj zmiana w milimetrach, juz grubość większa o np. 2 mm potrafi robić różnice w prowadzeniu.

Po drugie to jeśli to faktycznie poprawia przyczepnośc przodu, to trzeba by też coś zrobić ze stabilizatorem z tyłu, bo inaczej będzie on mocno latał.

Stabilizator zmniejsza przechyły budy, ale skutkiem ubocznym jest to że "spina" zawias, im sztywniejszy stabilizator, tym mniej niezaleźne zawieszenie. W momencie gdy w zakrecie jest nacisk na zewnętrzne koło stabilizator próbuje oderwać od ziemi koło wewnętrzne.

Wchodzenia w fizyke się nie podejmuje, po prostu tak jest, że przegięcie z twardością, sztywnością zawieszenia się nie sprawdza, nawet na idealnie równym torze.
Niektórzy właściciele X czy Y (po chwili namysłu stwierdziłęm ze użycie X i Y zamiast konkretnych nazw marek oszczedzi problemów :D ) jednak o tym nie wiedzą i myślą ze jak na swoim megatwardym gwincie zrobią sobie megaglebe to będzie super przyczepność, a niestety tak nie jest.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Sty, 2008   

Zgadzam się, że zawias powinien być w miare uniwersalny na każdą nawierzchnię itd...
Hmm... tak zapytałem bo może miał ktoś do czynienia z takim pomysłem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8