auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009 Auto gauge
zainspirowany aukcjami alledrogo mam rozkmine co potrzeba zeby zamontowac w samochodzie wskaźniki takie jak:
1. temp oleju
2. ciśnienie oleju
3. ładowanie aku
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009 Re: Auto gauge
leon napisał/a:
zainspirowany aukcjami alledrogo mam rozkmine co potrzeba zeby zamontowac w samochodzie wskaźniki takie jak:
1. temp oleju
2. ciśnienie oleju
3. ładowanie aku
(poza oczywiscie oflokowanym slupkiem u rasty )
przydatne są chyba tylko dwa pierwsze, a zwłaszcza ten pierwszy bo jak potrzebujesz znać stan alternatora, to może jeszcze sobie załóż wskaźnik ciśnienia w klimie, i poziomu płynu spryskiwaczy
auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
owszem u are right... interesuja mnie głownie te 2 pierwsze, aku wiem ze wyspepuje np seryjnie w Audi a na allegro tez tego pelno dlatego go powyzej wymienilem
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
Cytat:
owszem u are right... interesuja mnie głownie te 2 pierwsze, aku wiem ze wyspepuje np seryjnie w Audi a na allegro tez tego pelno dlatego go powyzej wymienilem
moim zdaniem bez sensu ten trzeci, przerost formy nad treścią dodatkowo niepotrzebnie większy koszt... a dwa wskaźniki dobrze wyglądają ale z tego co wyczytałem tutaj na forum to to auto gauge czy jakoś tka to podobno strasznie niedokładne są, z tym ze do takiego amatorskiego uzywania, i podawania mniej więcej wartości to myślę ze się spiszą
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
Ja bym założył ciśnienie oleju i temp wody. Zakładam że olej w takim aucie nie powinien się przegrzewać, ale widziałem taki wskaźnik co miał ciśnienie oleju na wskazówce a temp oleju ciekłokrystaliczną. Wszystko w jednym wskaźniku.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
a załóżmy 10 stopni mi zrobi różnice?? przecież jak zobaczę się mi podnosi seryjny przy upalaniu ponad polowe, to robię kilka kołek na schłodzenie i już.....
nie sądzę ze zdążysz zauważyć nagły wzrost temperatury.
Dokładnie, jak nagle stracisz płyn to temp. podskoczy w ekspresowym tempie do czerwonego pola. Powiedzmy, że temp. "wody" do 95 st. C jest jeszcze Ok (np. podczas upalania czy podczas stania w korku), jeśli jest więcej to mamy powód do niepokoju.
Co do wyboru temp. oleju czy "wody" wolałbym temp. oleju bo jest ważniejsza, szczególnie podczas upalania. Jeśli jest bardzo ciepło to woda przy sprawnym układzie chłodzenia nie podskoczy wyżej jak 95-100 st. C, a olej może podskoczyć bardzo szybko do temp. rzędu 120-130 st. C, a to już bardzo dużo i lepiej wtedy schłodzić furę.
eM napisał/a:
btw nie udało mi się mojego smietnika zagrzac na upalaniu, to dobrze czy zle
Bardzo dobrze bo układ chłodniczy spełnia swoje zadanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach