Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Auto gauge
Autor Wiadomość

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   Auto gauge

zainspirowany aukcjami alledrogo mam rozkmine co potrzeba zeby zamontowac w samochodzie wskaźniki takie jak:
1. temp oleju
2. ciśnienie oleju
3. ładowanie aku

(poza oczywiscie oflokowanym slupkiem u rasty :D )
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   Re: Auto gauge

leon napisał/a:
zainspirowany aukcjami alledrogo mam rozkmine co potrzeba zeby zamontowac w samochodzie wskaźniki takie jak:
1. temp oleju
2. ciśnienie oleju
3. ładowanie aku

(poza oczywiscie oflokowanym slupkiem u rasty :D )



przydatne są chyba tylko dwa pierwsze, a zwłaszcza ten pierwszy :) bo jak potrzebujesz znać stan alternatora, to może jeszcze sobie załóż wskaźnik ciśnienia w klimie, i poziomu płynu spryskiwaczy ;p
 
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

owszem u are right... interesuja mnie głownie te 2 pierwsze, aku wiem ze wyspepuje np seryjnie w Audi a na allegro tez tego pelno dlatego go powyzej wymienilem
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Cytat:
owszem u are right... interesuja mnie głownie te 2 pierwsze, aku wiem ze wyspepuje np seryjnie w Audi a na allegro tez tego pelno dlatego go powyzej wymienilem



moim zdaniem bez sensu ten trzeci, przerost formy nad treścią :) dodatkowo niepotrzebnie większy koszt... a dwa wskaźniki dobrze wyglądają :) ale z tego co wyczytałem tutaj na forum to to auto gauge czy jakoś tka to podobno strasznie niedokładne są, z tym ze do takiego amatorskiego uzywania, i podawania mniej więcej wartości to myślę ze się spiszą :)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Ja bym założył ciśnienie oleju i temp wody. Zakładam że olej w takim aucie nie powinien się przegrzewać, ale widziałem taki wskaźnik co miał ciśnienie oleju na wskazówce a temp oleju ciekłokrystaliczną. Wszystko w jednym wskaźniku.
_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Auto Gauge to kupa, słyszałem masę takich opinii. Fajne są STRI, produkuje je fabryka która robi dla Defi - wyglądają niemalże tak samo. Są cool :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

GeKo napisał/a:
temp wody


nie bij, ale czym on się będzie różnił, od tego temperatury seryjnego na desce?? albo jakiej innej wody??
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

dokładnością?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

a załóżmy 10 stopni mi zrobi różnice?? przecież jak zobaczę się mi podnosi seryjny przy upalaniu ponad polowe, to robię kilka kołek na schłodzenie i już.....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

a np alarm we wskazniku?
nie sądzę ze zdążysz zauważyć nagły wzrost temperatury.

btw nie udało mi się mojego smietnika zagrzac na upalaniu, to dobrze czy zle
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Greg napisał/a:
Auto Gauge to kupa, słyszałem masę takich opinii. Fajne są STRI, produkuje je fabryka która robi dla Defi - wyglądają niemalże tak samo. Są cool :)


Potwierdzam.
A dokładność zależy od tego czy pomiar przeprowadzany jest analogowo czy cyfrowo. Jak kupować to tylko te drugie.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

eM napisał/a:
nie sądzę ze zdążysz zauważyć nagły wzrost temperatury.


Dokładnie, jak nagle stracisz płyn to temp. podskoczy w ekspresowym tempie do czerwonego pola. Powiedzmy, że temp. "wody" do 95 st. C jest jeszcze Ok (np. podczas upalania czy podczas stania w korku), jeśli jest więcej to mamy powód do niepokoju.

Co do wyboru temp. oleju czy "wody" wolałbym temp. oleju bo jest ważniejsza, szczególnie podczas upalania. Jeśli jest bardzo ciepło to woda przy sprawnym układzie chłodzenia nie podskoczy wyżej jak 95-100 st. C, a olej może podskoczyć bardzo szybko do temp. rzędu 120-130 st. C, a to już bardzo dużo i lepiej wtedy schłodzić furę.

eM napisał/a:
btw nie udało mi się mojego smietnika zagrzac na upalaniu, to dobrze czy zle

Bardzo dobrze bo układ chłodniczy spełnia swoje zadanie.
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

no dobra Panowie ale mowimy ciagle o samych wskaznikach a co poza nimi jakies czujniki sondy druty etc ?
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

leon napisał/a:
no dobra Panowie ale mowimy ciagle o samych wskaznikach a co poza nimi jakies czujniki sondy druty etc ?


Dobry wskaźnik kupujesz z czujnikiem.

Zacznijmy może od pytania, ile zamierzasz na to przeznaczyć?
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Do temp. oleju potrzebna jest podstawka pod filtr oleju,w którą wkręcasz czujnik.
Czujniki zazwyczaj dostajesz razem z wskaźnikiem.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9