auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
he he co to za cwaniak otworzył ten temat - przyznam ze dopiero od przyszlego tygodnia chcialem Was prosic o pomoc, bo juz sam nie wiem co wziac.
Ponizej opisze w kilku slowach czego szukam:
1. poczatkowy gorny limit było 15.000
2. auto ma byc na 3-5 miesiecy
3. z założenia chciałem na nim jak najmniej stracic i szybko sprzedac
4. myslalem o dieslu zeby mało palilo i sie nie psuło
5. obojetne w sumie czy hothatch, czy kombi, czy sedan
6. teraz powoli zaczynam podnosic limit
7. i nadal jestem w doopie
Oglądałem:
1. clio sport z 2001 - ktorego zadatkowałem a gosc i tak go sprzedał
2. mazda 323 F GT czy cos takiego - znajomy przyprowadzil ale sprzedal w dzien
3. volvo S40 1.9 diesel, od tego samego znajomego - tez szybko poszedl
4. kolejne clio sport ze Sląska - LukaszS3 go ocenil jako parch
5. a i zapomniałem o pugu 206 HDI XS z Gniezna - 650 km w doope
Jak sami widzicie nie mam pojecia co moze byc najlepszym rozwiązaniem.
Myslalem takze o CTRze ale przy cenie wyjsciowej 35.000 i wejsciu w rok 2010 to mysle ze na takim aucie strace spokojnie z 7.000
Teraz juz zaczynam patrzec na Imprezy GT - ale sam nie wiem czy dobrze robie
Wszystkie wasze rady beda bardzo pomocne. Bo od 2 tygodni siedze na otomoto i ide przez kazdego producenta, i kompletnie nic nie znalazlem. A sorry znalazlem golfa plus z niemiec ale tez poszedl
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Pon 05 Paź, 2009, w całości zmieniany 1 raz
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
A może to:
Sam chciałem w to wchodzić, ale życie zweryfikowało zamiary.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
Ja bym wszedł tak jak Włodziu podał w C4 VTS w dyszlu bądź ori w benzynie A czemu auto ma być na tak krótko? Może dołożyć, kupić coś fajnego ładnego i dłużej jeździć chyba że masz inne plany...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
Ja bym wszedł tak jak Włodziu podał w C4 VTS w dyszlu bądź ori w benzynie A czemu auto ma być na tak krótko? Może dołożyć, kupić coś fajnego ładnego i dłużej jeździć chyba że masz inne plany...
C4 VTS to chyba nie ta kasa
auto ma byc na tyle ile napisałem. Mam w domu juz 3 samochody i teraz potrzebuje jeden jezdzacy dla siebie (na w/w okres czasu). Obojetnie co bym nie kupil to auto bedzie szlo na sprzedaz i kropka
Mimo wszystko nie kupuj Imprezy, ciężko znaleźć coś dobrego w tej cenie, a pewnie nie chciałbyś wymieniać uszczelek pod głowicą czy innych pierdoł. Jeśli auto ma iść do późniejszej odsprzedaży to daruj sobie Subaru, chyba że miałaby to być igła, którą później łatwo sprzedać, ale w tej cenie to niemożliwe.
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
330d za 30 k to złoooo nawet nie myśl o tym .
Jak auto ma byc na "chwile" i priorytetem ma byc łatwa odsprzedaż bez straty szukaj , możliwie normalnego auta jakiś Japończyk niemiec klasy średniej z benzynowym 1.6 15 tyś to na coś takiego można przeznaczyć .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach