Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Punto 2.0 vs. Audi A8 6.0 Q W12
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   Punto 2.0 vs. Audi A8 6.0 Q W12

godzinke temuwyskoczylismy z PP moim Punciakiem na Cargo, a noz widelec kogos spotkamy, niestety procz drogowki nikogo nie bylo :/ Wracajac pare razy przycisnalem pokazujac PP jak Punto jezdzi, jak bylo pewnie sam napisze. Po odstawieniu go do domu, postanowilem zrobic jeszcze rundke. Juz wracajac stalem na swiatlach lopuszanska/ al krakowska w strone centrum ( pod wiaduktem ) 30m za mna na drugich swiatlach migiem pojawilo sie cos duzego na ksenonie ( i tutaj blad nie zwiekszylem doladowania :/ ). Ruszylem powoli, kierownik za mna wyrwal, na szczescie mialem wpieta 2 wiec jak mnie doganial ogien, patrze w bok z czym mam przyjemnosc widze A8, cisne dalej zmiana na 3 A8 delikatnie mnie przechodzi, na blotniku zobaczylem znaczek i popatrzylem na lusterka, kolor lakieru, jeszcze raz w znaczek i W12 :rotfl: wpialem 4 i dalej pelen ogien, Audi juz wyrazniej odchodzilo ( no coz roznica mocy 200KM prawie:/ ) predkosc minela 2kmh. Na korotynskiego czerwone, kiedy nacisnalem hebel Audi mialo 1.5dl przewagi i zobaczylem na klapie 6.0 quattro. Nie ukrywam ze przydadza sie wieksze heble i twardszy zawias bo plywa przeokruutnie. Niestety po przelaczeniu na 1.5bara juz nie bylo okazji sie zmierzyc, bo wiekszy ruch a jak startowalismy spod swiatel to mnie robil jak chcial, a ze nie bylo odcinka na tyle dlugiego zeby go dojsc wiec wpinalem 2 domielalem do 1kmh i musialem odpuszczac :/

Troche o kierowcy Audi. Koles terminator. Nie patrzyl w bok, 2 razy stalismy obok, mimo mojego 10 sec wzroku wpatrzonego w niego, zero reakcji, nie pokazywal kierunku jazdy migaczem. Jak mu podziekowalem awaryjnymi, zero znakow. Ledwo zza kiery wystawal.

PS mam nauczke zeby jezdzi na wiekszym doladowaniu :/
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   

no szkoda tej mapy - w12 mógłby się niezłych kompleksów nabawić...
_________________
0-1
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   

Kamilbike napisał/a:
Troche o kierowcy Audi. Koles terminator. Nie patrzyl w bok, 2 razy stalismy obok, mimo mojego 10 sec wzroku wpatrzonego w niego, zero reakcji, nie pokazywal kierunku jazdy migaczem. Jak mu podziekowalem awaryjnymi, zero znakow. Ledwo zza kiery wystawal.

Pewnie wstyd mu było że nie zmasakrował jakiegoś włoskiego miejskiego piździdełka ;D , 1,5 długości przy tych szybkościach to nie przewaga, musiało mu być naprawdę łyso :>
Dobrze że miałeś niższe doładowanie. Gdyby była pełna opcja miałbyś na sumieniu to że wpędziłeś chłopaka w depresję :rotfl:
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   

jeszcze jedna okazja na szybka rolke byla na wys urzedu gminy ochota, ale 'wielki' czlowiek niestety juz nie podjal wyzwania, a bylaby miazga.
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   

Kamilbike napisał/a:
Wracajac pare razy przycisnalem pokazujac PP jak Punto jezdzi,

yeah :jupi: jednak turbo rurbo a robi wrażenie..
tak sobie w myślach porównuje rastę (niestety na słabszym doładowaniu) i punto (też niestety na słabszej mapie) - u rasty jakoś tak płynniej ta moc się pokazuje..w Kamila jest po prostu strzał w plery i do przodu..

załuje, że nie jechałem dalej, a kierowca terminator bo głupio mu było..
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Mar, 2009   

Tutaj jest wykres na doladowaniu 1.2bara

wykres
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

pP napisał/a:
u rasty jakoś tak płynniej ta moc się pokazuje..w Kamila jest po prostu strzał w plery i do przodu..


Wystarczy looknąć na wykres i wszystko wiadomo...

Kamilbike, zrób jakieś lepsze foto wykresu bo nie widać przy jakiej prędkości co i jak, ale z tego co widzę dość późno turbo wstaje.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

NIe no ladnie ladnie ;d ;d alez musi ci to jezdzic ;/ ty to wogole masz trakcje??

A i jeszcze jedno moje pytanie - czy to skreca :devil: ???
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

Caly czas czekam na przewiezienie!!

Kamil, ogarnij tez dolot, tzn zrob go bo narazie to wylapuje tylko wieksze kamienie ;)
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

Wg mnie pojedynek:

Ponton Vs Mors (1:0)

:D :D :D

"... ucieszył sie Pan ze stworzył coć co było w stanie pokonać niepokornego morsa..."
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

Dla mnie to dziwne stosunek mocy do masy, myśle że jest na korzyść kropki, no chyba że właśnie tracisz na trakcji. jakie koło masz? 16,17
_________________
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Wg mnie pojedynek:

Ponton Vs Mors (1:0)


według mnie foka wygra. Co prawda punto powinno być szybsze, ale nie ośmieli się wygrać z foką, nie z Rasty foką! ;D
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

to punto łoi prawie wszystko - oczywiście prawie robi dużą różnicę, ale są inne problemy w nim, kapcie ma odpowiednie, zawias trzeba by zrobić twardszy, szarpie bardzo kiera przy zmianie biegów jak się jedzie pełnym ogniem, ja bym jeszcze taborety zmienił w nim, na jakieś fajne kubły - to oczywiście nie poprawi osiągnięć (chyba, że rower już zmienił na jakieś fajne)

nigdy nie jechałem z Rastą, więc nie wiem jak jego śmiga fura, ale asta Rmoże mieć duże problemy z Punciakiem

już to pisałem, Punciak 2x złoił Merca 65 AMG CL (czy jak się tam nazywa ten wypasiony) więc łoi prawie wszystko :lol2:
_________________
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

z tego co mi wiadomo to punciak robił coś pod 12,7 na 1/4. Rasta ok. 13,5 więc... musi toto dobrze przyśpieszać.
_________________
0-1
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009   

PieQt napisał/a:
zawias trzeba by zrobić twardszy, szarpie bardzo kiera przy zmianie biegów jak się jedzie pełnym ogniem,


Do sprintu to ja bym jeszcze dociążył jak to tylko mozliwe przednia oś (np podnoszac tył)
To tez robi robote, no i koła maksymalnie wielkie jakie się da i najlepiej R888.


Wspomniany przelicznik moc/masa ma zastosowanie przy samochodach o podobnym układzie napedowym.
Natomiast wiadomo jest że powiedzmy do 100kmh najlepiej ma 4x4, Rwd troszke gorzej a Fwd to jest w tzw "czarnejdupie"
Natomiast przy dużej prędkości sytuacja sie odmienia diametralnie (straty napedów itp)

Poza tym pamietajcie ze takie audi idzie niemal tak samo od 0-100kmh jak i od 100-200kmh i tak do 250kmh lub nawet wiecej, więc z takim samochodem spina z rolki też może być przegrana...

Ja szczerze gratuluje - wg mnie Punto is debeściak !!
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9