auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 19 Lis, 2007
Mi sie strasznie z wygladu nowy podoba ale po za tym to tendencja taka jak w wiekszosci nowych samochodow.... tutaj odwrotnie niz w subaru popsuli performance a poprawili styling. Ta belka z tylu to porazka straszna, te plus iles tam kg i 1km to tez porazka. Ale jest fajny nowy type-r na japonie ten sedan ma hmm 26 km wiecej chyba z tylu wielowachacz i jest szybszy i w ogole fajny, w bialym go widzialem z biala felga... Miszcz !!
Piekny test! mAbZ, ja mam zryty beret jesli chodzi o wage i systemy typu espt,itd... Ale jesli Clarkson i Hamond wysmiali nowego, to sorry,ale co z tym nowym musi byc. Gorszy zawias, gorzej skreca, wiecej wazy... Nawet 240 koni mu nie pomoze, bo wazy duzo i understeer dalej bedzie taki sam.
Nowy przegral na torze z V GTI, a stary niemca naklepal...
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
No wyglądu nie można mu odmówić jest naprawde ładny, ładneijszy od poprzednika zdecydowanie.
Ale ten zawias z tyłu, no i prowadzenie, nawet jak wypuszcza mocniejszą wersje to nadal będzie tak ryła przodem jak na filmiku, a to jest masakra oznaczajaca koniec banana na twarzy po ostrzejszej jezdzie.
No i fotele widze nadal nie dorobiły sie pameici poprzedneigo ustawienia
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
szkoda ze taki wynik, bo wyglad ma zacny
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
W Top Gear nowy nawet wygrał z Golfem GTI, o 0,2 sek.
Ale podsterowność dość poważna.
Jeździłem nim i jedna podstawowa różnica, to że ciężko mu oderwać tylną oś.
Bo zamiata przednią! A zamiatanie tyłkiem mojego CTRa to główna przyjemność :556:
Myślę, że grubszy tylny stabilizator + blokada dyfra mógłyby wystarczająco poprawić zachowanie na torze.
Dlatego jeśli wyjdzie wersja facelift z 240 KM to nie mówię nie
(a jak nie, to przyjdzie mi pewnie zmienić markę)
No a że fotele dalej nie ustawiają się tak jak były ustawione, to po prostu śmieszne
ale są duuużo wygodniejsze, lepsze niż w Focusie ST, a te dotąd uważałem za najlepsze.
To ja może tak statndardowo spytam. Nie wolisz EVO? Za takiego 240 konnego trzeba będzie trochę dać. To już duże auto, nie bzyczek. To może lepiej duże auto, które jak dłubniesz to na torze Lambo pogonisz.
EVO to najwyzszy stopien wtajmniczenia. Niezaleznie od pgody i nawierzchni zawsze mozna leciec pelna pizda...
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
Ja nie lubię sedanów, są niepraktyczne
A serio, EVO mi się owszem, bardzo podoba, zwłaszcza X.
VII, VIII i IX na torze są takie dyskretne, cichutkie, nie pierdzą, nie piszą, tylko zapierdalają
Ale coś czuję że ta brzydka Impreza będzie lepiej jeździć
A serio, EVO mi się owszem, bardzo podoba, zwłaszcza X.
VII, VIII i IX na torze są takie dyskretne, cichutkie, nie pierdzą, nie piszą, tylko leci sobie
Ale coś czuję że ta brzydka Impreza będzie lepiej jeździć
Bo trzeba zrobic przelot, ja widziałem takiego 9 rs z przelotem w akcji w Tychach na sprnicie to była masakra.
Uliczne Scooby od 10 lat są wolniejsze od EVO i dlaczego nagle miałoby się to zmienić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach