Wydaje mi się, że są drogie bo bardzo mocno różnią się od zwykłych Lupo. Może to wyświechtany slogan, ale dzisiaj już takich aut nie produkują, nie dla masowych odbiorców. Dzisiejsze sportowe wersje zwykłych modeli różnią się zderzakami i kilkoma bajerami, a Lupo GTI w porównaniu do zwykłego ma zmienione wiele elementów nadwozia na aluminiowe, inną podłogę bagażnika, inną deskę rozdzielczą, nawet podnośniki do klap ma ze stali nierdzewnej. Elementy zawieszenia też różnią się od seryjnych. Silnik też bazuje na magnezowym bloku Polo 1600, ale niestety zdobi go wielka plastikowa pokrywa, czego nie mogę zrozumieć bo ma bardzo ładną pokrywę zaworów. Może stąd ta cena.
Co nie zmienia faktu, że konkurenci, którzy jeszcze bardziej różnią się od pierwowzoru (np. Puma - Fiesta) z tego samego roku produkcji kosztują plus minus 5000-8000 zł. Jest ich więcej, OK, ale i tak nie widzę tej różnicy...
A tak BTW, to mi też się podobają i chciałem, aby taki GTI był autem do codziennej bujaki po bułki i na działkę, ale cena mnie zniechęciła .
Puma to konkretny model samochodu bazujacy na podwoziu Fiesty, a nie wersja tego modelu. Jakby byla Puma RS to tez pewnie bylaby drozsza niz inne. Zwykle Lupo tez kosztuje 5-8 tys.
Ale wiem, ze jest drogie. Kupilismy jeszcze drozej:p
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 25 Mar, 2015
zajebiste jest to lupo, sieeeeeeeeeeeeet
tylko ten środek jest dramatem
co to kurwa jest projektował to chyba jakiś austryjacki drwal i wyrzeźbił za pomocą siekiery
w cx7 mnie to zawsze rozwalało jak można użyć tak choojowych materiałów w aucie które nowe nie było tanie...
mistrzem były przełączniki do ogrzewania foteli... wyglądały jak takie co można kupić w sklepie elektro w przejściu przy GUSie
Ostatnio zmieniony przez PiTT Śro 25 Mar, 2015, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach