Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[s] Subaru Legacy
Autor Wiadomość

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   [s] Subaru Legacy

Może ktoś szuka pewnego kombiaka. Kilka lat już ma ale sprawuje się całkiem OK.
Nic do ukrycia z mojej strony.

http://allegro.pl/subaru-...4961335547.html

P.S. Jeśli ktoś ma konto na forum subaru z przynajmiej 25 napisanymi postami to będę wdzieczny za wystawienie ogłoszenia grzecznościowo. Ja mam tam konto od 2010 roku ale niestety nie nabiłem tylu postów :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Czym to się różni od Outbacka? Jestem w sumie juz zdecydowany na outbacka, ale skoro się trafił legacy może bym się zainteresował.
Czemu 2.0 ma 165Km a 2.5 170, ktoś wie jak duża jest różnica miedzy tymi silnikami?
Czy jest i czy duża utrata w komforcie w stosunku do outbacka, bo nie ukrywam, ale chciał bym móc bez problemowo zapierdalać po dziurach.
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Outback jest wyższy, podniesiony o kilka centymetrow.
Jak ja szukałem to celowałem początkowo w Outbacka ale jednak, po jeździe poróbnej zdecydowałem się na zwykłego Legacy - bo w moim odczuciu lepiej się prowadził.
Outbacki są też zwykle bardziej dopasione (tak z mojej obserwacji) ale też droższe.
Nie wiem czy są jakieś inne rożnice.

Co do silnika to nie potrafię odpowiedzieć. Te 2.0R mają niezłą opinię silników nie do zajeżdżenia. Ja nie miałem z tym silnikiem najmniejszych problemów.

W razie czego zapraszam do jazdy próbnej. Mam takie doświadczenia, że nie każdemu subaru pasuje, albo się go czuje albo nie, na dwoje babka wróżyła :D

Aha, silnik na papierze wygląda całkiem OK ale na ulicy nie zaskakuje. Nie czuć predkości ani przyspieszenia. Nie zamula ale nie jest też na pewno zapierdalaczem. Komfort moim zdaniem bardzo OK ale do zapierdalania po dziurach to go nie polecam.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

W tygodniu będzie ciężko się spotkać, jak się do soboty nie sprzeda to się jakoś umówimy na tę jazdę próbną w weekend.
PS masz kask czy wziąć dwa?
 
 
 

zajcev_28 
Ile masz lat?


auto: Lexus IS200
silnik:: 2.0
moc: 155km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Mar 2012
Skąd: Kraków/Myślenice

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   Re: [s] Subaru Legacy

anjas napisał/a:

P.S. Jeśli ktoś ma konto na forum subaru z przynajmiej 25 napisanymi postami to będę wdzieczny za wystawienie ogłoszenia grzecznościowo. Ja mam tam konto od 2010 roku ale niestety nie nabiłem tylu postów :)


jak nikt tego jeszcze nie zrobil, to jak cos moge wrzucic..
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Kamill napisał/a:
PS masz kask czy wziąć dwa?


Mam dwa.

zajcev_28 napisał/a:
jak nikt tego jeszcze nie zrobil, to jak cos moge wrzucic..


to poproszę

Edit: dzięki Zajcev
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

no zwykle legacy dla mnie jest duzo bardziej komfortowe bo cichsze w trasie i lepiej sie prowadzi. Prowadzenie jak dla mnie bije luzno BMW. Outback ma sporo większy przeswit i to glowna roznica bo sie nadaje na doly.

Silniki 2.0 165km i 2.5 170 roznia sie gownie momentem na papierze, ale konstrukcyjnie roznia sie istotnie ten 2.5 to 16v SOHC a ten 2.0 to 16v DOHC i niestety ten drugi jest istotnie drozszy w uzytkowaniu na gazie. W obu dosc czesto trzeba regulowac zawory, ale w sohc to koszt 500zl a w dohc ponad 2000zl. DOHC oczywiscie sie kreci wyzej i sprawia wrazenie bardziej sportowego przez to.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

PCS, nie chcę polemizować ale panowie z Power-on'a mówili mi, że sprawdzać zawory trzeba co ok. 50000km i rzadko jest konieczność regulacji. Koszt ok. 1000zł jesli zajdzie taka konieczność. Może to bullshit ale zaufałem im, bo moim zdaniem na czym jak na czym ale na sbaru to się chłopaki znają.

Na razie na gazie przelatane ok. 15tysięcy, czyli zaoszczędzone ok. 2000zł. Dla mnie kalkulacja była prosta, bo subaru traktuję jako typowy dupowóz a teraz przejeżdżam nim 100km za mniej-więcej tyle samo $ co fabią.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Dzięki za info. Tak właśnie coś słyszałem o tych 2.0 dohc i H6 że mają hydraulikę i trzeba cały motor wyjmować żeby zawory wyregulować. A na LPG chyba dość często się to robi.
Głownie nastawiony jestem na otb 2.5 w automacie, niemniej jednak jestem otwarty na propozycje.
 
 
 

Konrad 
kopsnij mi tic taca

auto: DS3R
silnik:: 1.6
moc: z 40km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 02 Paź 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Do zapierdalania po dziurach daje radę - u mnie jeździ bez oszczędzania kilka razy dziennie chyba po najgorszej drodze w krk(jedzie się po niej jak po schodach, takie są garby poprzeczne) i były robione przez jakieś 150tys km (4lata) łączniki stabilizatora. Chyba nic poważniejszego nie było.

Teraz amortyzatory na jednej osi ale to raczej po wybombieniu w dziurę bo opona z bułą jest na śmietnik.

I o dziwo na serii zawiasie i oponach 215/45r17 jest jak dla mnie komfortowo. Nie czuć zbytnio przecinania torów tramwajowych w poprzek przy 100kmh.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Zainspirowany tematem regulacji zaworów wertuję trochę net i np. tu koleś twierdzi, że w MY06 nie ma czegoś takiego jak regulacja zaworów w schemacie przelądów okresowych.
http://www.forum-subaru.p....php?f=3&t=7443

U mnie też nie było z tym na razie najmniejszego problemu.

Konrad, ja pierdółki w zawiasie robiłem częściej - właściwie co roku po zimie końcówki drążków. W zeszłym roku zrobiłem właściwie całe zawieszenie. Pewnie mam gorsze drogi.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

Nie wiem co to Power-on, ale moj serwis zajmuje sie Subaru od 20 lat, robi ich ok. 20-dziennie w tym polowe z gazem. Gaz w 2.0 165km sie oczywiscie oplaca, ale zawory trzeba regulowac i raczej nie za 1000zl. Pytanie jak czesto. W H6 gazu bym nie dal bo tam jest masakra, ale w 2.5 turbo bym dal (szukalem takiego legacy gt).

Jedyny bezobslugowy zaworowo motor subaru to 2.2 z lat 90tych.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 04 Sty, 2015   

pcs napisał/a:
Nie wiem co to Power-on


takie chłopaki co zajmują się subaru. Trochę ich przygotowują do sportu, serwisują codzienne. Działają pod Warszawą, więc może dlatego ceny niższe.
http://www.poweron.com.pl/

No nic, nie przekonuję, nie namawiam. Mogę tylko mówić o własnych doświadczeniach :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 05 Sty, 2015   

bylem przy zakupoe tego auta wiec ja rowniez polecam!!
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 05 Sty, 2015   

ja fure tez polecam oczywiscie, jakbys sie chcial zamienic na 320d 2004/2005 to sie pewnie chetnie zamienie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9