4 Felgi w stanie bdb, oryginalny nie porysowany lakier. Felgi nie są po renowacji.
Felgi ważą 8,4kg szt. Jest to ok 4-5kg lżej niż OEM, czyli ok 18kg łącznie mniej na kołach - czuć sporą różnicę szczególnie na pierwszych biegach.
W komplecie 4 pierścienie centrujące metalowe - tak aby wchodziło na piastę e36.
Na 99% mam do nich kapsle z napisem bbs i tłem carbon - wyglądają na oryginał
Po wyjęciu pierścieni pasuje na piastę e39.
Na zdjęciach z oponą odpowiadającą rozmiarowi 245/45/17.
Felgi nie upalane, używane na dojazdy na tor gdzie zmieniam koła na slicka.
Cena 1400zł - odbiór osobisty Warszawa, lub wysyłka 50zł
tel 604-416-506
Przykłady z naciągiem
http://i192.photobucket.c..._0302goodsm.jpg http://farm8.staticflickr...4a65cef9a_b.jpg http://farm8.staticflickr...ae1b42459_b.jpg http://farm8.staticflickr...6f57e7d5b_b.jpg
auto: BMW e46 320Ci
silnik:: m54b22
moc: 170km
Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014
Kamill, jaka najmniejsza opona na tą felgę wejdzie by prawidłowo układała się na Ułęży .
Stf, poradził mi bym moje 15" (kółka od wózka ) wymienił na coś przyczepnego... i tak myślę co będzie lepsze np. na 595rs-r:
15" (felga 6.1kg) czy twoja 17(8.4kg)... pamiętając moją niską moc 116km i ciężki samochód ponad 1300kg...
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014
W seryjne nadkole to 215 może wejdzie.
Felgi sprzedane oczywiście jak widać na aukcji.
Ja bym zaczął od opon, zastanowił się na jakich chcę jeździć i pod nie kupił felgi. Bo felgi kupujesz raz, a opony na okrągło, więc musisz wybrać sobie takie które będą dostępne i w dobrej cenie.
Raczej został bym przy 15. Seryjne felgi 15 występowały w szerokości max 7 cali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach