auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
dokladnie tak jak pisze piotrek... r25 to krotka seria bez szpery, r26 jako jedyne w gamie reno ma szpere .. jest tez 5KM roznicy w mocy (in plus dla r26) i kilka drobiazgow w wew
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
przy mocy 250BHP+ docenisz jego obecność , bo mowimy w kontekscie upgrade'u do silnika turbo a przy seryjnej mocy Clio raczej wielkiej różnicy by nie było (oczywiście mówimy o jeździe amatorskiej)
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009
no w saabie w modyfikacjach pow 250 KM czyli ciut pow serii to cięzko ogarnąc trakcje. Trzeba montowac szperę. Niestety mało włascicieli co modyfikują saaby patrzy w kierunku szpery - mało popularna modyfikacja u nas
mimo wszystko ponad 250KM w FWD to wg. mnie nie jest idealne rozwiązanie
z braku laku trzeba wykorzystać co się ma, ale wolałbym mieć tą moc w RWD albo AWD
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009
Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.
Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.
Nice Mysle, ze normalna sytuacja. Ja od 140 do 200 lepiej niz poprzednie S500 306 koni,wiec glowa do gory Geko, clio jest szybkie, jedynie dlubane saxo szybsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach