Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
clio vs reszta świata :D
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

r25 nie mialo szpery, a szkoda bo 205KM bylo... :D


f1 team nie mialo szpery


r26 chyba mialo?
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Megane F1 R25 225KM ??
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10818820
i R26 230KM
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10232396
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

a teraz ktory ma szpere a ktory nie?
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

dokladnie tak jak pisze piotrek... r25 to krotka seria bez szpery, r26 jako jedyne w gamie reno ma szpere .. jest tez 5KM roznicy w mocy (in plus dla r26) i kilka drobiazgow w wew
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Equipée d’un différentiel à glissement limité - to chyba znaczy szperunek :D
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

ale ktory kurwa? :D
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

R26
_________________
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

RS ma szperunek :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

szperunek nie zawsze jest potrzebny ;)

 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

przy mocy 250BHP+ docenisz jego obecność :) , bo mowimy w kontekscie upgrade'u do silnika turbo a przy seryjnej mocy Clio raczej wielkiej różnicy by nie było (oczywiście mówimy o jeździe amatorskiej)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

Tak czy owak, Toxic zawęziliśmy Ci opcje do jednego modelu :D
_________________
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   

no w saabie w modyfikacjach pow 250 KM czyli ciut pow serii to cięzko ogarnąc trakcje. Trzeba montowac szperę. Niestety mało włascicieli co modyfikują saaby patrzy w kierunku szpery - mało popularna modyfikacja u nas
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   

mimo wszystko ponad 250KM w FWD to wg. mnie nie jest idealne rozwiązanie
z braku laku trzeba wykorzystać co się ma, ale wolałbym mieć tą moc w RWD albo AWD
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   

Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu :]
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   

GeKo napisał/a:
Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu :]
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.

Nice :jupi: Mysle, ze normalna sytuacja. Ja od 140 do 200 lepiej niz poprzednie S500 306 koni,wiec glowa do gory Geko, clio jest szybkie, jedynie dlubane saxo szybsze :lol2:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9