auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Nie 11 Sty, 2015
PiTT napisał/a:
kurde, zeby sie nie okazalo ze to tuning opornikowy
To są seryjne programy, 2.0tdci 115, 140, 163 to ten sam motor, po sofcie każdy tak samo się robi.
106 napisał/a:
przebieg momentu tj. bardzo dlugi +- max. jak cos to mam wykresy.
Tak, ale te z wtryskami delphi, na siemensie rezultaty były podobne, ale krzywa momentu po peaku szybko leciała ku dołowi.
Wrzuć swój wykres, ja dodam jutro co u mnie wyszło.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015
To ten koles od programu sprawdzi czy masz mozliwosc wrzucenia softu z mocniejszej wersji. W 2010 zaczely wychodzic 163, tylko nie wiem czy nie po lifcie weszla ta motorowania z nowymi wtryskami, aby spelnic zaostrzone normy spalin.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015
nie bede ukrywał, ale naprawdę zadowolony jestem że go wzieliśmy . Oby się nie pśiuł
drobne problemy z wyjazdem za każdym razem bo sprzęgięłko sie pali trochu, ale reduktor pięknie wyciąga fure
Kurwens, nie spodziewałem się takiego zainteresowania legasiem. Ogłoszenie zakończyłem przed czasem a miało chyba z 800 odsłon. Do dzisiaj dzwonią telefony.
Sporo freaków - to prawda, ale podejrzewam że to eksperci z forum subaru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach