auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
No straty za duze rekin, chbyba srednia strat tego co widzialem to 40koni a ty masz 80-t.
Dziku? Co oprocz zbieznosci moze byc powodem tak duzych strat ?
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
DŻIZAS - Sharx to jakas masakra jest przecież. Ja jak mialem problemy z lozyskami, zbierznoscia itd.... to mialem straty na poziomie 42 KM (dokladnie tak jak eM napisal) ale zeby miec 80??
W taki razie ogranicz straty na kolach i jedz sie ustawic z bratem jeszcze raz
chodzi o to, że powiedzmy silnik ma 100KM i po drodze każda rzecz która stawia mu opór robi stratę. Np skrzynia biegów. Wszystko co po drodze zabiera troche mocy.
edit
ale napisałem... teraz to sam już nie rozumiem Ale generalnie nawet klima zabiera jakieś KM
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
Te straty chyba najbardziej powiązane są z masą wirującą czy też nieresorowaną. Czym większe (cieższe koła) i większa masa bezwładości tym większa strata na kołach własnie.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
możliwe że też się uwzglednia ale ile % stanowią ogółnych strat ?
Decydujący wpływ jednak mają koła, przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia z hamowniami. Im lżejsze koła tym straty wyraźnie spadały
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach