Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio sport vs. Toyota Celica (super,hiper max)
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

AMEN
Chciałem zgodzić sie z anjasem. Wiele razy słyszałem ze tym samochodem poprstu trzeba nauczyć sie startować, i wcale nie jest to takie proste. Co do klepania CTS'a VTS'em :) to jednak wydaje mi sie ze ciężko będzie. Fakt, dariano sie scigał z Yarysiem i dostał ale naprawde bardzo mało , mimo ze różnica w mocy obu samochodów jest znacząca na korzyść corolli. A pamiętajmy, ze Dariano ma niezwykłego upokażatora, i dalej najszybsze saxo w klubie ( nie wnikam jak sprawa wyglada z Łukaszem bo sie juz z tym pogubiłem, czasami klepie wszystkich a czasami stożek mu spada i staje w połowie drogi i dzwoni do adasia juz :D ) .
CTS to szybki samochód , moze gorzej ze skręcaniem , ale szybki to on jest.
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Na wieki wieków :)

Michał, a kto dostał delikatnie? Upokarzacz Dariano czy Jaryś?

Jak by nie było, nie można porównywać saxolota Dariano do seryjnego saxiaka :D
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Jaco707 napisał/a:
Zmierzam do tego, że przecież do jazdy na wprost i szybkiego ruszania nie trzeba jakoś super ogarniać auta i praktycznie każdy kierowca potrafi to robić


Marek23 napisał/a:
Dokladnie... Nie zapomne jak jeden uzytkownik CTSa napisal na streetracing.pl, ze tak dopiero po 3 miesiacach dobrze sie ogarnia taka corolle na 400.


I tu sie z Wami nie zgodze. Tzn nie ma watpliwosci ze jazda po winklach wymaga wiecej od kierowcy niz ~400m prostej.

ale na 1/4 tez jest kilka elementow do ogarniecia (czas reakcji, start, zmiana biegow) i nie sadze zeby byle malpa dala rade.

Jaco - bez urazy ale pamietasz swoje pierwsze starty?
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Zgadza sie ja startowalem z jarysiem z 2 lub 3 razy nawet jest to w killach gdzies opisane jak kogos to interesuje. Itak jak michal napisal na 1/4 dostawalem jakies powiedzmy 1/2 samochodu nie bylo tam dokladnie oznaczonej mety a wszystko rozgrywalo sie na ostatnich metrach cwiartki na 1 i 2 jarys wachal moje spaliny na 3 odrabial i sie wyrownywal jak mnie wyprzedzal to mialem zapieta 4 czyli juz po 400 metrach
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

czyli (teoretycznie) seryjne saxo dostałoby dużo więcej :)
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

anjas napisał/a:
Na wieki wieków :)

Michał, a kto dostał delikatnie? Upokarzacz Dariano czy Jaryś?

Jak by nie było, nie można porównywać saxolota Dariano do seryjnego saxiaka :D

Jarysia ts tez nie jest seryjny mowil cos tam ze ma w granicach 200KM po dolocie i czy w ydechu cos mial robione tego nie wiem dolot to pamietam ze napewno.
_________________
...wspomnienia wracaja...
Ostatnio zmieniony przez Dariano Śro 13 Gru, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

z tego co wiem ma dolot (po dolocie 193 konie - o jeden koń lepiej od zdrowej serii).
Przed dolotem autko miało niedobory mocy.

Szczerze mówiąc nie rozumiem dlaczego CTS ma taką kiepską opinię. Ten samochód naprawdę nieźle jeździ jak się go ogarnie.
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Cytat:

ale na 1/4 tez jest kilka elementow do ogarniecia (czas reakcji, start, zmiana biegow) i nie sadze zeby byle malpa dala rade.


czas reakcj tez jest potrzebny w rajdach, zmiana biegów róznie. Dla mnie 1/4 to zabawa dla dzieci w porównaniu do rajdów. Przeciez wymyslili to amerykanie, a oni nie sa zbyt mądrzy :D
 
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

sebson napisał/a:

Jaco - bez urazy ale pamietasz swoje pierwsze starty?


Pamiętam, że jako doświadczony operator puga 106 :) pokazałeś mi jak powinno się nim startować i zaraz po tej lekcji startowałem już tak jak ty. Nauka ruszania zajęłą mi 5 minut, a nauczysz się skręcania w 5 minut?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Jaco707 napisał/a:
Nauka ruszania zajęłą mi 5 minut


a jak ruszacie?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

gaz na pewne obroty i sprzeglo pusxczasz. Hmmmm. Dopiero po 12 latach startów na 1/4 udało mi sie to osiągnąć. Nie to co rajdy. Raz wsiadłem w malara i naklepałem marka w jego 106
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

CTS jest szybki, ale potrzeba nim umiec jezdzic. Jak japy projektowali zakres pracy "lifta" wrzucili to do jakiegos madrego systemu razem z przelozeniami skrzynki jednak zapomnieli o danych wkladki miesnej ktora nie potrafi zmieniac biegow w 0,0001s i nie odczytuje obrotow +/- 2rpm

Start w takich wyscigach to podstawa, przeciez dlugosc ciezko odrobic*
Jak sie opanuje start to robimy takie zabawy z ctr'ami np:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/

* jak sie nim scigalem 5-tka to bylo fajnie :D
_________________
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Dziku, ten CTR to byl 1.6 :? ?

:520:
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

Michał napisał/a:
gaz na pewne obroty i sprzeglo pusxczasz. Hmmmm. Dopiero po 12 latach startów na 1/4 udało mi sie to osiągnąć. Nie to co rajdy. Raz wsiadłem w malara i naklepałem marka w jego 106


Michal, ugadywalismy sie, ze tego nie rozgadasz... Ja tu probuje sobie wyrobic opinie super drivera, a Ty mnie sprowadzasz na ziemie :D

Dzik, wszystko fajnie...
Jezdzilem CTRem i CTSem. W serii Honda jest szybsza na 400 i nic tu sie nie wymysli. Mowie o samochodach, a nie o kierowcach ktorzy w nich siedza. Na kretym to corolli wogole nie komentuje.

Opanowac start danym autem to chocby gora jeden dzien, jak ktos ma problemy z koordynacja.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Gru, 2006   

FreeMan napisał/a:
Dziku, ten CTR to byl 1.6 :? ?


He he, wyobraz sobie ze w dodatku jakis treningowy to byl, goly w srodku :)

Co do cts'a i ctr'a byla dyskusja, Yarys sie scigal. Szly rowno, czasami z lekka przewaga ctr'a, ale naprawde symboliczna.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12