Ja potrzebuję opon do taniego upalania bo 888 już się mega skończyły. Szczerze to wisi mi czy zrobię sekundę lepszy czy gorszy czas, ale każde doświadczenie jest ważne
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 31 Maj, 2011
anjas napisał/a:
Ja potrzebuję opon do taniego upalania bo 888 już się mega skończyły. Szczerze to wisi mi czy zrobię sekundę lepszy czy gorszy czas, ale każde doświadczenie jest ważne
mamy 2 sztuki, jeszcze nie użyte.
Muszę obgadać sprawę z inżynierem wyścigowym mikanem i dam znać czy na pewno potrzebne są 4 sliki czy może 2. W razie czego 2 Ci sprzedamy po cenie zakupu, ok?
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 31 Maj, 2011
Stf napisał/a:
czyli jednak ciężko stwierdzić czy kilkumiesięczny świeży slick będzie lepszy od podobnej mieszanki sprzed 10lat ?
nie rozumiem pytania ?? nie wiem czy ta jątrzenie czy nie ?? wszyscy którzy latali na jako takich swierzych slickach i r888 mówia ze slick jest srylion razy lepszy niz r888..
ja jeździłem tylko na 10 letnich slickach i 3 letniej r888, dla mnie lepiej kleiło r888
można z tego wywnioskować ze nowy slick jest dużo lepszy od r888 ale już stary niekoniecznie.
Panowie bo to nie o to nie o to... Slick może być i stary, to co zabija taką oponę to każde jej dogrzewanie. Możemy mieć praktycznie niezużyty bieżnik a opona i tak nie będzie kleić, ona nie twardnieje aż tak bardzo z czasem jak po każdym jej dogrzewaniu. May the force... be with you
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach