Wysłany: Nie 13 Paź, 2013 [S] głowica jp4 na wiekszych zaworach do 106/saxo
Nie musze chyba tlumaczyc ze po odpowiednim splanowaniu i przelozeniu kilku pierdolek z glowicy vts/s16 mozna uzyskac dosc tanim kosztem spory jak na te kwote przyrost mocy.
w komplecie glowica z diekielkami bez cewki
cena 200zl
kontakt przez pw
zero problemow
podobno wystarczy wymienic tylko walki i kolka rozrzadu z tego co pamietam to i napiacz inaczej byl montowany do bloku, a tak poza tym to pasek ten sam. Obudowa rozrzadu trzeba przelozyc, obudowe termostatu tez no i nawiercic i nagwintowac dwa male otowry w gloicy pod kolektor ssacy. Roboty na 5 minut
_________________
Sibu czy te oczy moga kłamac... O kur.. co to jest
auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Karków
Wysłany: Nie 13 Paź, 2013
Szkoda tylko, że ponoć kanały dolotowe nie pasują do kolektora z VTSa tak jak trzeba.
ja bede i tak dorabial ssacy pod gazniory wiec to by nie byl problem. Tam kanaly ssace sa owalne na wejsciu czy okragle? Taka glowica ma duzo wieksze kanaly niz np ta z axa gt?
to jest glowica z silniki 110 koni montowanego w 206/307 berligo xsara itd mozna zamontowac do s16/vts po przelozeniu walkow teoretycznie przybedzie koni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach