Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[S] głowica jp4 na wiekszych zaworach do 106/saxo
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   [S] głowica jp4 na wiekszych zaworach do 106/saxo

Nie musze chyba tlumaczyc ze po odpowiednim splanowaniu i przelozeniu kilku pierdolek z glowicy vts/s16 mozna uzyskac dosc tanim kosztem spory jak na te kwote przyrost mocy.
w komplecie glowica z diekielkami bez cewki
cena 200zl
kontakt przez pw

_________________
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Barej nie kus ;p dol juz prawie mam, duzo roboty zeby to posadzic na 1.6 16v z saxo/106?
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

zero problemow ;)
podobno wystarczy wymienic tylko walki i kolka rozrzadu z tego co pamietam to i napiacz inaczej byl montowany do bloku, a tak poza tym to pasek ten sam. Obudowa rozrzadu trzeba przelozyc, obudowe termostatu tez no i nawiercic i nagwintowac dwa male otowry w gloicy pod kolektor ssacy. Roboty na 5 minut ;)
_________________
 
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Szkoda tylko, że ponoć kanały dolotowe nie pasują do kolektora z VTSa tak jak trzeba.
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Sibu, podobno, ale sporo tego jezdzi i przyrosty sa, jak malo mozna za 400zl kupic ssacy z c2vts i osiagnac moc ~150km
_________________
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

ja bede i tak dorabial ssacy pod gazniory wiec to by nie byl problem. Tam kanaly ssace sa owalne na wejsciu czy okragle? Taka glowica ma duzo wieksze kanaly niz np ta z axa gt?
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

owalne ;)
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Barejka,

Wyłuszcz bo się pogubiłem, piszesz że to głowica z VTS/S16 a potem że od cholery rzeczy trzeba przełożyć żeby to pasowało do VTS.
To jak to jest?
_________________
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

To jest głowica z C2 VTS, chyba
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Ja bym raczej powiedział, że to głowica z NFU czyli to słabsze 1.6 16v (109KM).
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

to jest glowica z silniki 110 koni montowanego w 206/307 berligo xsara itd mozna zamontowac do s16/vts po przelozeniu walkow teoretycznie przybedzie koni ;)
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

Teraz od klienta mam zamowienie na graty do silnika, dół od saxo vts, góra od c2 vts z finalnie ma wyjsc z tego c2r2.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

qbus .. do tematu o rpp marsz ! ;D

12ta godzina a relacji brak .. ja sie pytam co to ma byc ;)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 27 Paź, 2013   

sprzedane
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 28 Paź, 2013   

Barejka, po zrobieniu tego jak mówisz KM ubędzie. Motor bez znacznego planowania się odpręży.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9