Wczoraj na targach przyjrzałem się też nowemu 207 RC.
Silnik tylko 1,6, ale 174 KM i 7,1 sek do 100 km/h - brzmi obiecująco.
Maksymalny moment to 260 Nm od 1 600 obr przez max 20 sekund.
Potem spada do 240. Silnik jest ten sam co w Mini, skonstruowany przez BMW.
Autko jest ładne, w 3D nawet powiedziałbym, że bardzo ładne:
Nie całe auto jednak mi się podoba, bo te lusterka wyglądają
jak przedpotowa końcówka od prysznica albo peryskopy
Psują wygląd, nie pasują.
Ale w środku miodzio, w każdym razie z wyglądu.
Górna część deski zrobiona jest z ładnej imitacji karbonu.
Fotele wyglądają fantastycznie. Niestety, aby nie stracić tej euforii, lepiej ich nie dotykać. "Skrzydełka" są tak beznadziejnie miękkie, że są po prostu zrobione tylko żeby wyglądać, a nie działać. Wielka szkoda.
To auto ładnie wygląda, ciekawe jak jeździ? Rozmieszczenie pedałów uniemożliwia międzygaz podczas hamowania, pedał gazu jest za krótki i zbyt wysoko!
Szpanerski, dość oryginalny wydech:
Ogólnie, na pierwszy rzut oka, to toczydełko dla miejskiego szpanera.
Zdanie to prawdopodobnie zmienię po przejechaniu się tym autkiem.
Podobno usztywniono w nim zawieszenie, zastosowano grubsze stabilizatory, ulepszono układ kierowniczy.
Natomiast tradycyjnie jak to we francuzie, w każdym razie próbując na sucho, skrzynia biegów do precyzyjnych nie należy.
Premiera w salonach na wiosnę.
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Żałocha nazywać coś takiego RC z takim silnikiem. Chodź czego wymagać w czasach kiedy kiedy na zwrot "tdi 130" coniektórzy odpowiadają "łał to musi jechać". Wtedy takie 1.6 RC naprawde wydaje się statkiem kosmicznym o napędzie wręcz atomowym
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Myśle koledzy że po prostu niesprawiedliwie oceniacie tego Puga
Peugeot 207rc, golf TFSI czy choćby GrandePunto Abarth to są "wormhatche".
W te chwili przy obecnej wadze samochodów klasy średniej, umowna klasa GTI to 200KM.
W większości jest to 2,0turbo(jedyne N/A to sport i ctr)
Więc przyrównywanie tu samochodzików o mniejszej pojemności jest nie do końca na miejscu.
Przy obecnej wadze samochodów sprint poniżej 8s do 100kmh wymaga naprawde sporego motoru
Niestety...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Taki nijaki jakis ten pezot... ostatnio w ogole pezot nic ciekawego nie produkuje poza 307 cc ktore mi sie bardzo podoba z tymi diodami z tylu... Ostatni fajny samochod pedzia to jeszcze stara 607 Ale 170km z 1,6 robi wrazenie naprawde. Ciekawe jak to jezdzi na torze.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Chodzi o to co jeszcze produkuja. A z tego co wiem to 206 juz nie
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Przy silnikach turbo rozmowa o KM z litra w ogóle nie ma większego sensu...
Zwiększysz ciśnienie, wymienisz turbo, wzmocnisz elementy silnika- w ten sposób moc
zwiększać można "w nieskończoność". Tak jak to robi VAG, gdzie TEN SAM silnik
ma w Golfie 200, w Leonie 240 a w S3 265 KM. Większa sztuka podkręcać N/A.
Albo jak w Golfie GT - 170 KM z silnika 1,4 z kompresorem i turbo na raz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach