Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Clio Sport
Autor Wiadomość

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

saxorulez napisał/a:
Loko napisał/a:
i cup.


nie ma takiej wersji w nowym Clio puki co.
Taki zawias jest w F1 i można go dokupić do zwykłego sporta i chyba jest nazywany ten zawias właśnie Cup


dodam ze na Polskim rynku nie wystepuje wersja CUP.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

Loko napisał/a:
Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.


dla mnie to takie pseudo-kompromisy.
albo sie ma serie, albo mozna wlozyc na wlasne potrzeby jakis hardkor gwint czy cos tam. Ciekaw jestem jak to wypada czasowo w porownaniu do serii na n-ringu i hockenheimie.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

No to racja jest to kompromis, ale w niektórych krajach takich jak pl :D , takie coś sie sprawdza. Zawias w tej renówce to jest coś takiego jak założenie bilsteina do każdego innego auta, bill b6 też jest ok 30 % twardszy od serji.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

Ale ja tego nie potepiam, tylko jesli bylo by mnie stac na sporta, to kupil bym serie. A wtedy w razie potrzeb dobral jakis fajny zawias. :)
I tak sie jaram tymi wszystkimi seriami limitowanymi, bo sa limitowane :D
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

Moim zdaniem, nie dlatego że są limitowane, tylko że są trochę lepsze.
Bo takiego auta nie kupujesz głównie do sportu, a głównie do jazdy codziennej
i musi się dać z czymś takim wytrzymać na codzień. A z prawdziwym sportowym
zawieszeniem- nie da się.

Wiem coś o tym bo miałem typowo torowe zawieszenie Mugen w Type-Rze.
Na torze oczywiście bajka. Ale nie dało się z nim żyć! Pozbyłem się go z przyjemnością.
Jakimśtam rozwiązaniem jest zawieszenie regulowane, no ale to też kompromis...
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 19 Lis, 2007   

k-mart napisał/a:
Ciekaw jestem jak to wypada czasowo w porownaniu do serii na n-ringu i hockenheimie.


Mówisz i masz :) , hockenheim

Clio Sport 1.20.5
Clio Sport F1 1.20.2

Także róznica naprawde minimalna.
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Cytat:
Bo takiego auta nie kupujesz głównie do sportu, a głównie do jazdy codziennej

Tu ja wrzuce moje 2 grosze... Ja clio tylko do zapinaki...

Co do zawiasu, to jest zajebisty, naprawde, nie wiem czy bym go K-mart wymienial. To juz by trzeba porownac. Bo jazda na torze to jedno, ale oesiki nie sa rowne, wiec tam za twardy zawias nie pomaga. A wiecej mamy waskich kretych drog w Polsce niz torow...
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Macie racje, ten zawias musi sie jednak sprawdzac, twardszy nie zawszy znaczy szybszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8