Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Oficialne czasy na 1/4 mili - str.1
Autor Wiadomość

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   

nie no tak, ty napisałeś że silnik ale cytat "O rany, 14.3 w serii." eM-a wyszedł jakbyś miał serie (tzn serie, całe auto serie :D )
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   

dobra a co powiecie o błędach pomiarowych na hamowni
słyszałem że co hamownia to inne wyniki
dajcie znać jak będzie jakaś zorganizowana akcja z hamownią to się chętnie sprawdzę
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 22 Gru, 2005   

PiTT napisał/a:
dobra a co powiecie o błędach pomiarowych na hamowni
słyszałem że co hamownia to inne wyniki
dajcie znać jak będzie jakaś zorganizowana akcja z hamownią to się chętnie sprawdzę

Dokladnie... te hamowanie type-ra zostało bardzo ladnie opisane i wytlumaczone przez kolege o nicku "Wojtrek"
ktorego mozna bylo spotkac na ckp oraz na sr.pl
Po prostu hamownie zle przeliczaja przelozenie glowne... w przypadku typera na niekorzysc,
w przypadku wielu tdi vaga na korzysc co jest powodem do wielu zajawek 8)
Jak zwykle hamownia swoje a ulica swoje.
Wynikami z hamowni nie ma sie co podniecac, najwazniejsza jest moc na kolach i nad nia trzeba pracowac.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 23 Gru, 2005   

Jo dorzuce troche o hamowniach. Wiec trudno mowic o zlym wyliczaniu przelozenia glownego przez hamownie, w wiekszosc przypadkow jest ono ustawiane przez operatora hamowni podajac rpm przy xxx km/h.
Wartosc ta jest potrzebna do wyliczenia momentu, moc pozostanie bez zmian. Bawilem sie hamownia zmieniajac drastycznie przelozenie i moc pozostawala PRAWIE bez zmain, tylk omoment skakal i dobrze.
A dlaczego prawie? A dlarego ze hamownia ma jeszcze korekcje sil bezwladnosci w silniku. Jest to stala wartosc przy rpm. Stosuje sie ja dlatego ze im wieksza moc a rolki lzejsze tym wynik bylby bardziej zaklamany. Bezwladnosc silnika jest duza, trzeba zwrocic uwage ze hamowanie samochodu o mocy 200KM na zwyklej inercji na IV biegu trwa kilka sekund. A trzeba wziasc pod uwage ze silnik na luzie, bez obciazenie mimo 200KM nie wkreci sie do odciecia natychmiastowo.
Ja jestem zwolennikiem wartosci na kolach, najmniej istotnym dla mnie parametrem jest moment na silniku. Tzn moze on sie przydac przy porownywaniu dwoch podobnych konstrukcji. Nie podniecam sie tez wartosciami max a przebiegiem, tak naprawde nie moc max sie liczy a srednia moc z obrotow uzywanych do konkretnego zadania.

EDIT: kiedys zrobilem maly rajd po hamowniach, bylem samochodem na starej inersji Mastersa, inercji Grabowskiego i obciazeniu VTG. Wszystkie pomiary roznily sie o max 0.5KM.
Dlatego hamuje sie u Grabowskiego bo najtaniej. Nie bede placil 250zl za obciazeniowke ktora shamuje mnie w trybie inercyjnym i doda tylko znaczek MAHA
 
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sty, 2006   

heja ale OT robicie chłopaki to chiba temat o czasach:-)
Modlin Zlot CLubu Corolli fotokomórka 14.91 ET
Cieżar - standard
195/55 r16 dunlop

moc u grabowskiego duzo ponizej serii...nie łątwo shamować CTS i CTR też były problemy..[/scroll]
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Kwi, 2007   

2003 "Honda CRX 1.6 16v non vtec n/a 132PS"
06.09. - Modlin - ET+RT 16,792 ; ET 16,126 ( x miejsce na x )
27.09. - Modlin - ET+RT 16,380 ; ET 16,103 ( x / x )

2004 "Honda Civic 1.6 16v b16a1 n/a 152PS"
17.04. - Masłów - ET+RT 15,988 ; ET xxx ( 4 / 21 )
01.05. - Modlin - ET+RT 15,392 ; ET 14,987 ( 14 / 81 )
22.05. - Piotrków - ET+RT 15,798 ; ET 15,457 ( 9 / 20 )
03.07. - Poznań - ET+RT 15,560 ; ET 15,250 ( 7 / 28 )
28.08. - Modlin - ET+RT 15,621 ; ET 15,338 ( 15 / 38 )

2005 "Honda CVC08 b16a1 with t3 215PS"
01.05. - Bemowo - ET+RT 15,481 ; ET 14,537 ( 12 / 28 )
02.07 - Poznań - ET+RT 17,108 ; ET 15,099 ( 13 / 16 )
20.08 - Toruń - ET+RT 15,911 ; ET 14,775 ( 7 / 8 )
17.09. - Bemowo - ET+RT 15,024 ; ET 14,145 ( 9 / 27 )
24.09. - Skierniewice - ET+RT 14,520 ; ET xxx ( 2 / X )

2006 "Honda CVC08 k20a2" - nie udało się ;/

2006 "Honda Accord F20A5"
21.09. - Warszawa/ul. Powąskowska gtech 16,97
 
 

Gotti 
citizen
Dziecko Dobrobytu

auto: Czarne
silnik:: M135i
moc: 320km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Skąd: DL

Wysłany: Wto 24 Kwi, 2007   

To ja wpiszę swój niedzielny czas na zawodach niedaleko Opola.

ET 15,115 + RT prawie 0,5

Tłumaczenie dlaczego tak słabo: zimówki, pierwsze zawody obecnym autem, nie ćwiczyłem wcale.
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2007   

moje dwie pierwsze w zyciu cwiarki:

saxo vts - stage 150KM (mody w pimpie) + toyo R888 + modlinska + pomiar gtech dzika = 2 x 14.8x
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Paź, 2007   

grzechu przeczytaj nazwe tematu uwazniej
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

1/4 Mili w Starachowicach 30.09.07

Niewystrojone 167 kucy, waga ~940kg, opony te co na codzien: Yokoham s.drive
Temp. 25 stopni, temp silnika 100 stopni i wariujacy wiatrak :/

Czasy: powtarzalne 14.8
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
wariujacy wiatrak


to ma byc na Twoje usprawiedliwienie.. ziom?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

chce zeby kazdy wczul sie w atmosfere jaka panowala :D
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

pozwolilem sobie zebrac to do kupy (oczywiscie oficjalne czasy) moze warto to wrzucic do 1 posta i aktualizaowac - co wy na to :P

ET / auto / kierowca / lokalizacja

14,145 / Civic DOHC VTEC T / Marcel 08 - Bemowo 2005
14,3x / Clio RS / dzik - Szymany
14,537 / Civic DOHC VTEC T / Marcel 08 Bemowo 2005
14,775 / Civic DOHC VTEC T / Marcel 08 - Toruń 2005
14,80 / Peugeot 206 GT / BaRtO_206GT - Skierniewice 2007
14,987 / Civic DOHC VTEC / Marcel 08 - Modlin 2004
15,00 / Clio RS ph1 / pcs -
15,099 / Civic DOHC VTEC T / Marcel 08 - Tor Poznań 2005
15,250 / Civic DOHC VTEC / Marcel 08 - Tor Poznań 2004
15,338 / Civic DOHC VTEC / Marcel 08 - Modlin 2004
15,39 / Saxo VTS saxoruleza / miłosz - Lotnisko Sochaczew 2005, zlot seat - racing
15,457 / Civic DOHC VTEC / Marcel 08 - Piotrków Trybunalski 2004
15,60 / Saxo VTS / saxorulez - Lotnisko Sochaczew 2005, zlot seat - racing
16,103 / CRX DOHC / Marcel 08 - Modlin 2003
16,126 / CRX DOHC / Marcel 08 - Modlin 2003
Ostatnio zmieniony przez saxorulez Wto 09 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

15,39 saxoman - taki czas jak moje clio :)
na jakim to bylo setupie??
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

seria
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9