Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
B16AT dywagacje o niutkach
Autor Wiadomość

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

hteb napisał/a:


Seryjnie 160hp obecnie 310hp.



moc przyjemna, ale mało niutków :566:
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
hteb napisał/a:


Seryjnie 160hp obecnie 310hp.



moc przyjemna, ale mało niutków :566:


Identyczny setup u Macka wyszedł równo 300hp i 360Nm więc moje gdzieś uleciały... Nie miałem boost controlera tylko ustawialiśmy to na mbc które nie daje kontroli nad wstawaniem turbiny. Obecnie steruje tym avc'r więc mam więcej Nm ale T kończy się wcześniej - niestety jest za mała i traci dech :( Na dniach zawitamy gt2871r więc problem z niemocą minie :)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Panowie tu nie gadamy, ten topic mod niech prosze wydzieli na techniczne :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

sorry eM-ku :) juz nie bedziemy .... tam gaworyć :)




ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....

bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnie
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

No takim momentem szalec po takich obrotach to juz trzeba byc pewnym swojego dołu :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
sorry eM-ku :) juz nie bedziemy .... tam gaworyć :)




ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....

bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnie


Nie wiem jak u Ciebie ale moja TD04-16HL kończy się przy 310 właśnie. Fakt że Nm trochę mało ale to nie kwestia strachu o dół bo wszystko zakute. Kowal w crx b16 ma też na grubo i wyszło 300hp i 360Nm a koniec. Mam parę innych wykresów z wielkimi Nm ale bezpieczne to nie było jak mi waliła w peaku 1,5 bara przy 5000 :D Wykres jak na T i taka jego wielkość uważam za mało poszarpany - ale to moje zdanie. Z Doktorem i Grabem gadaliśmy o tym i jest jeden wniosek - 16hl kuleje przy takich mocach i tego sie ukryć nie da. Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą :) Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie :) Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało :)
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lip, 2007   

a jaką masz chłodnice cieczy tak się zapytam ? :)
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2007   

hteb napisał/a:
Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą :) Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie :) Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało :)


a myslales b16/b20 zrobic? - nie bedzie sie to kreciło do 8rmp ale bedzie zapewne ciekawe - na www.hondatech.com jest kilka ciekawych projektów :)
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Lip, 2007   

b20 z łbem vtec-kowskim ;)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

Tzw torque monster...
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał :d
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

eM napisał/a:
Tzw torque monster...
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał :d



tok to mi :555:


osobioscie załuje,ze nie zrobilem hybrydy ze swojego , tylko kretynsko zniszczylem autko .... za ostro poszlismy :/
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

eM napisał/a:
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał


a ... o kim mowa ?
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

carlose napisał/a:
eM napisał/a:
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał


a ... o kim mowa ?

pisze posty jako carlose, taki gej :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

no to jest jakies wyjscie z sytuacji, ale nie sadzisz ze lepiej by było dac troszke pojemnosci? i nie krecic do 8rmp+ a np do 7300-7500rmp a miec wiecej cm3?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

Jeśli chciałbym iść na całość w NA to bym wzial dół b20 + jakies lekkie flaki co sie beda chcialy krecic wysoko, wszystko wyważył i dopieścił.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8