auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 08 Paź, 2015
no tylko 328 a na serio jeszcze nie wiem ale raczej chce zostać w klasie do 2L tylko w czymś bardziej konkurencyjnym, najpierw musi pojść a potem wrzuce burzę mózgów na forum
jesli dobrze pamietam to "mi" robil dwa remonty silnika-za pierwszym wciagneło do silnika pokruszone kawałki z kata,za drugim razem przyłapalo na panewce bo te silniki żrą olej i chyba był stan ale na upalanie jednak troszke przymały.Mocno sie zastanawiałem nad mr2,bo bardzo fajnie sie to prowadzi i ma dobre ceny ale doszedłem do wniosku ze nie chce mi sie babrać w gównie.Chodził mi tez po głowie pomysł kupienia takiej z padniętym silnikiem i zeswapowania tam hondowskiego k20 ale wtedy przestaje byc tanio
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 08 Paź, 2015
no tego nie dodałem konkurencyjne i zeby było równie bezawaryjne co bmw najgorsze że bmw nie urywa dupy w kwestii masa/moc
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015
Mysle ze taka mr2 jest bardzo konkurencyjna,to naprawde dobry fur,niestety z tą awaryjnościa jest troche problem.W przypadku upalatora dochodzi jeszcze problem z dostepnościa tanich części,zarówno tych seryjnych jak i tjuningowych,tu bmw jest bezkonkurencyjne.Podobno da sie tam zaswapowac dośc bezproblemowo silnik z corolli ts (1.8 , 192KM),ale nie rozkminiałem tematu dokładnie.
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015
no to kwestia mr2 rev 3 załatwiona bo 2.0T czyli wchodzę w klasę wyżej a wtedy wole kupić 328/330 , nie chce sie władować w samochód do którego cześci będe musiał ściagac z angli lub japoni.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015
nie rozumiem o co chodzi z tym 2.0 T i wyższą klasą
Jest turbo i n/a a jak nie rev3 to rev3 tańsze i tylko trochę gorsze
_________________ Nie umiem jezdzic
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015
Sorka,pomyliły mi sie generacje,wszystko co pisałem dotyczyło tej ostatniej generacji czyli tego(tylko jedna wersja silnikowa 1.8 140KM)
http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6y9e79.html
Ta poprzednia nie miala takich fakapów,ale znowu tutaj wybor niewielki i rdza wszechobecna
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015
kaziu1985pn napisał/a:
no tylko 328 a na serio jeszcze nie wiem ale raczej chce zostać w klasie do 2L tylko w czymś bardziej konkurencyjnym, najpierw musi pojść a potem wrzuce burzę mózgów na forum
Patrząc po wynikach to e0 318i jest bezkonkurencyjne w psb do 2L, a nawet w generalce stoją wysoko, tylko trzeba podłubać. Serią to nawet evo tam nie poradzisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach