Kiedyś sie zastanawialem nad taka alfą ale troche sie przestraszyłem m.in legendarnej trwalości zawieszenia,i ostatecznie kupiłem clio,ale prowadzi sie to naprawde fajnie
Ktos u nas ma taką,to go podpytaj
Troche już jeżdżę 147 po lifcie, narzeczona ma od 3 lat 147 przed liftem. Śledzę troche forum Alfapedałów, to chyba mogę się wypowiedzieć.
Silniki:
1.6 T.Spark 105km - nadaje się, nie ma z nim problemów bo nie ma legendarnego wariatora
1.6 T.Spark 120km - jest już wariator który wcześniej czy później w każdej się zjebie, ale sporo ludzi jeździ zadowolonych
2.0 T.Spark 150km - ZŁO
Awaryjne zawieszenie to pierdolenie głupot. W Magdy aucie na 3 lata użytkowania i jakieś 50tyś km, raz był robiony komplet wahaczy. W tej chwili można kupić cały zestaw zawieszenia przedniego MasterSport za 600 zł (wachacze górne, dolne, końcówki drążków, łączniki stab). W mojej odkąd kupiłem, wymieniłem jeden łącznik stabilizatora (15tyś km. przejechane), a jeżdżę na 17stkach. Wiadomo że wielowahacz z przodu i z tyłu jest droższy w utrzymaniu niż dziadkowe zawieszenie w Astrze II, ale na zakrętach każdy inny kompakt z tych lat może Cie co najwyżej połechtać w dzyndzelek.
Trzeba zwrócić uwagę na rdzę, ale do 13 tyś kupisz ładnego, benzynowego polifta, więc raczej nie będzie z tym problemu.
Ogólnie ceny części eksploatacyjnych są takie jak do każdego innego kompakta. Problem pojawia się z blacharskimi. W polifcie ceny kosmiczne, przed liftem taniocha. Drogie są rzeczy które często się psują, np. klamki zewnętrzne.
Podsumowując, jeśli chcesz koniecznie benzyne, to ja bym szukał 1.6 105 km po lifcie. Można strzelić fajne wyposażenie nawet z tym silnikiem, a rocznikowo auto będzie 2005-2006 spokojnie.
PS. Jest mega neutralne w prowadzeniu i zajebiście klei
PS.2. Jak masz świeże auto, możesz kupić AC za 400 stówki i jeździć bezstresowo.
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015
Dzięki Panowie, Zefciu tak jak pisałem cena i tak zapewne była poza moim budżetem.
Tomcat, dzięki za wszystkie informacje na pewno się przydadzą. W sumie to jestem nastawiony na przedlift żeby ewentualnie już po zakupie zrobić zawieszenie, hamulce i ewentualnie co tam może wyjść po zakupie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach