Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[K] Auto miejsckie raczej heczbek
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Kiedyś sie zastanawialem nad taka alfą ale troche sie przestraszyłem m.in legendarnej trwalości zawieszenia,i ostatecznie kupiłem clio,ale prowadzi sie to naprawde fajnie
Ktos u nas ma taką,to go podpytaj
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015   

Qukie napisał/a:
Jakoś napaliłem się już na Alfę i zawęziłem kręg poszukiwań do 4 egzemplarzy i planuję w tym tygodniu po którąś pojechać :)

http://allegro.pl/alfa-ro...5631862009.html

http://olx.pl/oferta/alfa...html#10f01ffe1c

http://otomoto.pl/oferta/...e-ID6y9UPw.html

http://otomoto.pl/oferta/...s-ID6yapdJ.html

Jakieś experckie porady? :>


Troche już jeżdżę 147 po lifcie, narzeczona ma od 3 lat 147 przed liftem. Śledzę troche forum Alfapedałów, to chyba mogę się wypowiedzieć.

Silniki:
1.6 T.Spark 105km - nadaje się, nie ma z nim problemów bo nie ma legendarnego wariatora
1.6 T.Spark 120km - jest już wariator który wcześniej czy później w każdej się zjebie, ale sporo ludzi jeździ zadowolonych
2.0 T.Spark 150km - ZŁO

Awaryjne zawieszenie to pierdolenie głupot. W Magdy aucie na 3 lata użytkowania i jakieś 50tyś km, raz był robiony komplet wahaczy. W tej chwili można kupić cały zestaw zawieszenia przedniego MasterSport za 600 zł (wachacze górne, dolne, końcówki drążków, łączniki stab). W mojej odkąd kupiłem, wymieniłem jeden łącznik stabilizatora (15tyś km. przejechane), a jeżdżę na 17stkach. Wiadomo że wielowahacz z przodu i z tyłu jest droższy w utrzymaniu niż dziadkowe zawieszenie w Astrze II, ale na zakrętach każdy inny kompakt z tych lat może Cie co najwyżej połechtać w dzyndzelek.

Trzeba zwrócić uwagę na rdzę, ale do 13 tyś kupisz ładnego, benzynowego polifta, więc raczej nie będzie z tym problemu.

Ogólnie ceny części eksploatacyjnych są takie jak do każdego innego kompakta. Problem pojawia się z blacharskimi. W polifcie ceny kosmiczne, przed liftem taniocha. Drogie są rzeczy które często się psują, np. klamki zewnętrzne.

Podsumowując, jeśli chcesz koniecznie benzyne, to ja bym szukał 1.6 105 km po lifcie. Można strzelić fajne wyposażenie nawet z tym silnikiem, a rocznikowo auto będzie 2005-2006 spokojnie.

PS. Jest mega neutralne w prowadzeniu i zajebiście klei ;)
PS.2. Jak masz świeże auto, możesz kupić AC za 400 stówki i jeździć bezstresowo.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015   

Ode mnie ziomek z pracy juz to auto sprzedał :(
 
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015   

Dzięki Panowie, Zefciu tak jak pisałem cena i tak zapewne była poza moim budżetem.
Tomcat, dzięki za wszystkie informacje na pewno się przydadzą. W sumie to jestem nastawiony na przedlift żeby ewentualnie już po zakupie zrobić zawieszenie, hamulce i ewentualnie co tam może wyjść po zakupie. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8