auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015
heh, mój rocznik, ale wygląda zdecydowanie lepiej od mojego. Jedź się przejechać, a cena za ten rok dosyć wysoka...ma 200 tysia, więc zawias jeszcze na 100 k wytrzyma. Przód może juz może byc do wymiany. No i przekładnie kierownicy lubia klęknąć przy tym przebiegu - w każdym razie mój wtedy miał wymienianą.
ja zakuwalem Mahle, panewki, uszczelki i inne topowe, bylo to jednak bsdura bo to dupowoz byl i trzeba bylo robic tylko to co trzeba. U wiekszosci siada tylko czasem uszczelka pod glowica.
Auto niestety jest hujowe w trasie, manual sie wogole do tego nie nadaje. Outback 2.5xt jest lepszym dupowozem,
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Wrz, 2015
PiTT,
nie wiem co cie kieruje ale ja się bujałem miesiąc takimi samochodami - Expedition, Traverse, Cherokee itp i generalnie to jest tragedia... nie przyspiesza, nie skręca ale najgorzej jest z hamowaniem. Nie wiem jak subaraki ale ogólnie klasa aut kompletnie nie dla mnie.
na prostym hajłeju przy 65 mph podróżowało się wygodnie ale w US gdzie sie nie wyprzedza a u nas sobie nie wyobrażam
Ale jak to mówią wszystkie czeba spróbować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach