Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[s] Ford Focus RS
Autor Wiadomość

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Gru, 2014   

Rasta sie nie szanuje :rotfl:
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2014   

Rasta jest celebryto!
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2014   

Stf napisał/a:
Mysle ze to jednak inna grupa docelowa. Tym Focusem rs jezdza celebryci ktorzy kupuja dzwiekiem i fotami. Kazdy szanujacy sie ogarniacz trackdayowy wybierze Megane - dla tych video z ringu jest wystarczajace.


Dokładnie :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Śro 31 Gru, 2014   

To źle myślałeś, bo Focus RS miał dużo tzw. chorób wieku dziecięcego, a niektórych niedoróbek nigdy nie poprawiono:

1. Wybuchający kolektor dolotowy
Plastikowy i nie wytrzymywał standardowego programu, wylatując w powietrże uszkadzał maskę.
Ford zapobiegł temu, robiąc akcję serwisową z powodu "twardego pedału hamulca".
Serwis polegał na wgraniu nowego oprogramowania, obniżającego moc do 280 KM.

2. Luzująca się przednia belka
Montowana na dwie wielkie śruby wkręcone od spodu, niczym nie zabezpieczone.
W moim egzemplarzu zauważyłem to, gdy jedną już zgubiłem, a druga była luźna.
Dopiero w RS500 Ford zaczął je montować przy użyciu pasty Locktite.
Robili to też na gwarancji w egzemplarzach, które zgłoszono do serwisu, ale nie było żadnej akcji serwisowej.

3. Pedał sprzęgła zostający w podłodze
Błąd konstrukcyjny zaworu pedału sprzęgła- przy bardzo szybkich zmianach biegowtrzymal pedał w podłodze zbyt długo.
Efekt taki, jakby zmieniać bieg bardzo powoli, zamiast bardzo szybko.
Ford uznał to za awarię dopiero po upływie 2 lat, gdy skończyła się gwarancja na egzemplarze z pierwszego roku produkcji.
Rozwiązaniem była wymiana zespołu pedałów na pochodzące z Focusa ST.

4. Luzujące się windy przednich bocznych okien.
Zaczynały wariować, nie domykając okien lub otwierając je zamiast zamykać.
Spowodowane błędem konstrukcyjnym, ponieważ Ford Europę po raz pierwszy robił tak długie drzwi.
Windy wymieniano na gwarancji po zgłoszeniu awarii. Akcji serwisowej nie było.

5. Odlatująca osłona pod przednim spoilerem
Błąd konstrukcyjny, powodujący że przy dużych prędkościach >200 km/h osłona podwozia z przodu
zostaje wypychana przez pęd powietrza, działając jak żagiel pociąga za sobą zderzak.
Osłona pęka w drobny mak, uszkadzając zderzak. Ford naprawia na gwarancji.

6. Wadliwa konstrukcja zbiorniczka płynu do spryskiwaczy
Zbiorniczek zrobiony z trzech plastikowych elementów, które z czasem mogą zacząć przepuszczać.
A pod zbiorniczkiem zamontowany jest komputer sterujący silnikiem.
Efekt taki, ze cała elektryka mogła przerywać, ze sterowaniem silnika podczas jazdy włącznie.
Komputer do wymiany. Wadliwej konstrukcji zbiorniczka nie poprawiono.

7. Żałosna jakoś montażu
Np. fabryczny brak śrubek i kołków montażowych w panelach bocznych w kabinie,
Trzeszczące plastiki np. pokrywy głośników wysokotonowych.

8. Wyginający się plastik w odlocie, zatykający wlot powietrza.
Występował tylko w pierwszej połowie rocznika 2009, potem ta cześć została zmieniona

9. Zasysającą się rura (harmonijka) za filtrem powietrza
Zrobiona ze zbyt wątłego plastiku, zapadała się. Ford nigdy nie uznał tego błędu,
ale sztywny zamiennik był łatwo osiągalny i dość tani.

Wszystko to miałem w ciągu 2,5 roku posiadania auta :shock: Dziękuję bardzo, nigdy wiecej syfiastego Forda.
Jedyne co w nim było fajne, to silnik i skrzynia biegów - ale one były produkcji Volvo :lol:
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 31 Gru, 2014   

Oo|
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 31 Gru, 2014   

w sumie o golfie gti tez moglbym kilka podobnych rzeczy wypisac, ale przy tym co opisales to byly pierdoly o ktorych nawet nie warto wspominac ;)
dzieki za utwierdzenie mnie w przekonaniu ze ford jest jednak gorszy od vw :D
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 31 Gru, 2014   

koma600 napisał/a:


5. Odlatująca osłona pod przednim spoilerem
Błąd konstrukcyjny, powodujący że przy dużych prędkościach >200 km/h osłona podwozia z przodu
zostaje wypychana przez pęd powietrza, działając jak żagiel pociąga za sobą zderzak.
Osłona pęka w drobny mak, uszkadzając zderzak. Ford naprawia na gwarancji.

o patrz a zderzak zamocowany na 4 malutkie srubki w 106 nie odpada przy 230km/h :rotfl: jednak franca lepsza :]
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8