auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Śro 22 Paź, 2014
Potwierdzam. Po głębokim śniegu szedłem jak czołg. Czy to trawnik czy ulica . Dwa razy po hamowaniu ktoś mi w dupę wjechał i to same świeże fury. Więc tak, dosłownie staje w miejscu.
BTW pojechane tutaj goodyeary ug sprawowaly mi się o niebo lepiej niz barum polaris 2, mimo ze nie moglem na niego narzekać to ultra grip byl lepszy.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Paź, 2014
Ok
Kazdy mowi debica do yarisa
a jakbym mial kupic opone do mercedesa to jaka?
chce kupic siorce najlepsza opone a nie "akuratna" do yarisa
no i jazda po sniegu w warszawie raczej sie nie zdarza wiec chodzi bardziej o mokro i snegu z deszczem
to do mercedesa mam brac goodyeary czy inne?
to taki rozmiar ze roznica pomiedzy najtanszymi a prawie najdrozszymi to ok 300 zl wiec da sie z tym zyc
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Czw 23 Paź, 2014
Cytat:
chce kupic siorce najlepsza opone a nie "akuratna" do yarisa
no i jazda po sniegu w warszawie raczej sie nie zdarza wiec chodzi bardziej o mokro i snegu z deszczem
otóż to, pewnie tak się sprawdzi frigo do jazdy po Warszawie listopad - kwiecień jak dodatkowe halogeny na masce i na dachu do jazdy w godzinach 21 - 6
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
no nie do konca
to po prostu bardzo dobra opona
nie slyszalem zlych opinii
nie chodzi o to ze najtansza, po prostu swietnie sie sprawdza w mniejszych autach
poczytaj moze testy i opinie uzytkownikow skoro tu Cie nikt nie przekonuje
aaa kup koniecznie Auto Świat z testami opon zimowych
king meiler to opona bieznikowana... o ile mozna uslyszec historie o ich rewelacyjnych wlasciwosciach jezdnych, mozna wiecej uslyszec negatywnych opinii - dotyczy to wszystkich bieznikowanych
glowna kwestia jest tu baza ktora sie bieznikuje
wierzycie w to ze dobieraja pary czy tez komplety identycznych opon bazowych z tego samego rocznika, modelu itd? nie wydaje mi sie
pozniej sa historie ze jedna opona miekka a druga sztywna jak kamien
szkoda czasu i nerwow
znajomy tez koniecznie chcial przekonac sie na wlasnej skorze jak swietne sa nelewki z jednej z najbardziej znanych firmy na rynku... final byl taki ze jednego kola nie dalo sie wywazyc, dostal kolejna to byly tak glosne jakby mu lozyska polecialy
king meiler to opona bieznikowana... o ile mozna uslyszec historie o ich rewelacyjnych wlasciwosciach jezdnych, mozna wiecej uslyszec negatywnych opinii - dotyczy to wszystkich bieznikowanych
glowna kwestia jest tu baza ktora sie bieznikuje
wierzycie w to ze dobieraja pary czy tez komplety identycznych opon bazowych z tego samego rocznika, modelu itd? nie wydaje mi sie
pozniej sa historie ze jedna opona miekka a druga sztywna jak kamien
szkoda czasu i nerwow
znajomy tez koniecznie chcial przekonac sie na wlasnej skorze jak swietne sa nelewki z jednej z najbardziej znanych firmy na rynku... final byl taki ze jednego kola nie dalo sie wywazyc, dostal kolejna to byly tak glosne jakby mu lozyska polecialy
Napisałbym Ci o tym referat, ale mi się dziś nie chce... Może kiedyś się zbiorę. Mam duże wspólnego z oponami bieżnikowanymi, troche nawet zawodowo, byłem w fabryce, oglądałem wszystkie etapy produkcji... W Polsce faktycznie niewiele firm regeneruje opony zgodnie ze sztuką i takie sytuacje jak piszesz powyżej są na porządku dziennym, ale King Meiler to marka niemiecka. Fabryka jest w Niemczech, mają TUV. W tym samym miejscu produkują też dużo opon do sportu np. Maxsport, Indy, Extreme... Nie jest tak źle, jak mówi obiegowa opinia o bieżnikach. Nowe opony mogą być świetne, albo gówniane. Bieżnikowane tak samo.
Poza tym celowo napisałem, że to dobra opona do nakurwiania Saxofonem, a nie do komfortowego podróżowania w S-classe.
king meiler to opona bieznikowana... o ile mozna uslyszec historie o ich rewelacyjnych wlasciwosciach jezdnych, mozna wiecej uslyszec negatywnych opinii - dotyczy to wszystkich bieznikowanych
glowna kwestia jest tu baza ktora sie bieznikuje
wierzycie w to ze dobieraja pary czy tez komplety identycznych opon bazowych z tego samego rocznika, modelu itd? nie wydaje mi sie
pozniej sa historie ze jedna opona miekka a druga sztywna jak kamien
szkoda czasu i nerwow
znajomy tez koniecznie chcial przekonac sie na wlasnej skorze jak swietne sa nelewki z jednej z najbardziej znanych firmy na rynku... final byl taki ze jednego kola nie dalo sie wywazyc, dostal kolejna to byly tak glosne jakby mu lozyska polecialy
Napisałbym Ci o tym referat, ale mi się dziś nie chce... Może kiedyś się zbiorę. Mam duże wspólnego z oponami bieżnikowanymi, troche nawet zawodowo, byłem w fabryce, oglądałem wszystkie etapy produkcji... W Polsce faktycznie niewiele firm regeneruje opony zgodnie ze sztuką i takie sytuacje jak piszesz powyżej są na porządku dziennym, ale King Meiler to marka niemiecka. Fabryka jest w Niemczech, mają TUV. W tym samym miejscu produkują też dużo opon do sportu np. Maxsport, Indy, Extreme... Nie jest tak źle, jak mówi obiegowa opinia o bieżnikach. Nowe opony mogą być świetne, albo gówniane. Bieżnikowane tak samo.
Poza tym celowo napisałem, że to dobra opona do nakurwiania Saxofonem, a nie do komfortowego podróżowania w S-classe.
SPOKO
powtorze koledze ze to ze mial problemy z takimi oponami to wymysl jego chorej wyobrazni
szczerze? wali mnie tuv czy sruv, jesli wiem ze opony nadaja sie co najwyzej do wkopania do polowy w ziemie na placu zabaw dla dzieci to nie przekonaja mnie nic nie warte certyfikaty
king meiler to opona bieznikowana... o ile mozna uslyszec historie o ich rewelacyjnych wlasciwosciach jezdnych, mozna wiecej uslyszec negatywnych opinii - dotyczy to wszystkich bieznikowanych
glowna kwestia jest tu baza ktora sie bieznikuje
wierzycie w to ze dobieraja pary czy tez komplety identycznych opon bazowych z tego samego rocznika, modelu itd? nie wydaje mi sie
pozniej sa historie ze jedna opona miekka a druga sztywna jak kamien
szkoda czasu i nerwow
znajomy tez koniecznie chcial przekonac sie na wlasnej skorze jak swietne sa nelewki z jednej z najbardziej znanych firmy na rynku... final byl taki ze jednego kola nie dalo sie wywazyc, dostal kolejna to byly tak glosne jakby mu lozyska polecialy
Napisałbym Ci o tym referat, ale mi się dziś nie chce... Może kiedyś się zbiorę. Mam duże wspólnego z oponami bieżnikowanymi, troche nawet zawodowo, byłem w fabryce, oglądałem wszystkie etapy produkcji... W Polsce faktycznie niewiele firm regeneruje opony zgodnie ze sztuką i takie sytuacje jak piszesz powyżej są na porządku dziennym, ale King Meiler to marka niemiecka. Fabryka jest w Niemczech, mają TUV. W tym samym miejscu produkują też dużo opon do sportu np. Maxsport, Indy, Extreme... Nie jest tak źle, jak mówi obiegowa opinia o bieżnikach. Nowe opony mogą być świetne, albo gówniane. Bieżnikowane tak samo.
Poza tym celowo napisałem, że to dobra opona do nakurwiania Saxofonem, a nie do komfortowego podróżowania w S-classe.
SPOKO
powtorze koledze ze to ze mial problemy z takimi oponami to wymysl jego chorej wyobrazni
szczerze? wali mnie tuv czy sruv, jesli wiem ze opony nadaja sie co najwyzej do wkopania do polowy w ziemie na placu zabaw dla dzieci to nie przekonaja mnie nic nie warte certyfikaty
Nikt Ci nie każe... Jeździj na czym chcesz. Tylko nie oceniaj czegoś jak znasz to tylko z opowieści kolegi, który hóy wie co kupił...
Tak FYI, na tych oponach które nadają się co najwyżej do wkopania do połowy w ziemię na placu zabaw, kolega Marek23 wygrał w tym roku dwa razy swoją klasę w RD3L, raz był drugi (na trzy ukończone rajdy). Zdarzało się też na przykład wbić na 2 miejsce generali na niektórych odcinkach...
Nie mam zamiaru prowadzić krucjaty na rzecz bieżnikowanych opon, tylko proszę nie generalizuj. Są lepsze i są gorsze. Można kupić nowego chinola, a można Pirelli. Jak kto woli. I chyba każdy wie, że im mniej płaci, tym większe ryzyko fuck upu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach