auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
Nie no jazda zgodnie z ekonomizerem pokladowym. W tym normalne wyprzedzania na trasie, obwodnica Garwolina 160-180. Jazda z normalnymi predkosciami, tylko silnik nie lubi jak się go trzyma na wysokich obrotach. Kończysz wyprzedzanie, trzymasz stałą prędkość to wrzucasz wysoki bieg i tyle.
W ibizie miałem tak że niezależnie od biegu, jeżeli obroty był stałe to spalanie powoli zaczynało spadać aż osiągało niski poziom (5-6L), czy to było 1600obr czy 3200, w zasadzie zawsze spadało do podobnego poziomu przy tej samej prędkości, niezależnie od biegu.
A tutaj jest tak że jak trzymasz wysokie obroty to to spalanie nie spada, trzyma wysokie. Trzeba wrzucić wyższy bieg, czego wcześniej nie byłem świadomy, poprostu sobie trzymałem auto cały czas tak żeby mieć "napompowane turbo pod butem". Chwilę mi to zajęło. W koncu 5 lat jazdy jednym autem wyrabia jakieś tam nawyki. Ale nie ma tak że trzeba zamulać, jezdzi się dynamicznie przy tym spalaniu, ale trzeba patrzeć na ekonomizer i przerzucać odpowiednio biegi. Tydzien jazdy i już nie patrze na podpowiedzi ekonomizera
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach