Kenet: ale ja sie nie buntuje i przymoje rady z otwarta reka Poprostu mam w glowie pukladane tak a nie inaczej i wolalbym np zdrowa serie niz auto w pelni gotowe. Umowmy sie w ciagu roku te auto bedzie moze na kilku imprezach a tak bedzie tylko for fun. Po lasach, szutrach i wyrwach tez nie chce jezdzic bo mi bedzie szkoda niezaleznie czy kupibym auto za 4k czy za 40.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
Walle napisał/a:
Mam ładne BMW E30 316i 1.6 105 KM zinnoberrot (czerwone), 2 drzwi, oryginalny lakier, jest zdrowe jak dzwon, auto ma nowy akumulator, nowy olej, filtr oleju, świece (rzeczy sprzed 2 tygodni, są zdjęcia z wymian i faktura z Intercarsu). Nie jest przygotowane do sportu. Można upalać, ale trochę szkoda
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
ale postaw sobie przynajmniej jedna wytyczną, bo skoro samochód ma być tylko do upalania, to MUSI BYĆ KLATKA!!! oszczędzi Ci to sporo kosztów, a o bezpieczeństwie już nie wspomnę
auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
Posłuchaj Janusza i przemyśl to czy o czym mówił min. o klatce. 8tys to nie jest żaden szalony budżet nawet na małe fwd.Dołozenie klatki na własny koszt to parę dobrych tysięcy pln.Takie saxo/106 w serii dupy nie urwie w porównaniu z autem które ma już zrobioną zawiechę, kubły, jakieś dobre koła ze slickiem. Tu masz przykład Stf'a który ogarniał i upalał autem z dobrym zawiasem objeżdżając potencjalnie dużo mocniejsze fury.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
no i razem z klatka sa zawsze kubły, pasy i kiera.... czyli taka podstawa do upalani, co każdy robi na dzień dobry... i jak klatka ma byc solidna to razem z malowanie pasami i kubłami, nawet wszystkim po taniosci wychodzi 5k
Janusz: wytyczne sa zdrowa buda, silnik no i jakis zawias. Cala reszte moge z czasem ogarnac sam tzn. kiera, kubly, pasy. Przy moim trybie pracy 6tyg/6tyg to za duzo imprez nie zalicze i nie wiem czy zamiast klatki nie wsadzilbym rollbara zwyklego.
Mam ładne BMW E30 316i 1.6 105 KM zinnoberrot (czerwone), 2 drzwi, oryginalny lakier, jest zdrowe jak dzwon, auto ma nowy akumulator, nowy olej, filtr oleju, świece (rzeczy sprzed 2 tygodni, są zdjęcia z wymian i faktura z Intercarsu). Nie jest przygotowane do sportu. Można upalać, ale trochę szkoda
Poka poka!
Zdjęcia prawdopodobnie po weekendzie, auto się "robi", czyli domorosły handlarz Walle robi profi deatjling mechaniczno - wizualny. Nie chce mi się tylko wiertarką kręcić licznika, bo to w h... roboty jest.
Auto na profi 14-tkach stalowych. Gratis drugi komplet 14-tek na zimówkach.
Auto do opłat, ale jak sobie Stryjenka życzy - może być opłacone.
Dobry na dzień dobry zawias do tego auta to jakieś 800 pln - na dzień dobry polecam amory nowe MTS - 400 pln i sprężyny H&R lub Eibach i można latać.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
no tamto Clio vel dywan do wygrywania raczej nie jest wiadomo - tutaj się zgodzę. ale z racji swojego uroku osobistego pozwala na uwolnienie głowy między drzewami i innymi oponami a w przypadku gdyby nie wyrobił... przypilnuje zdrowie bardziej niż seria.
btw. teraz w Kielcach chłopaki w Clio już łapią temat i czołówka lata na krótkim i szperze. Jest tych (aut) coraz więcej - przez co robi się liga sama w sobie - co jest zajebiste. BTW mój zawias jeździ już w Clio Wolskiego. Spodobał mu się na tyle że właśnie ściągamy dla niego billa na tył. Tak że co by nie myśleć czasy przypadkowych wygranych superoesów seryjnymi autami minęły bezpowrotnie, nawet z czołowym kierowcom rajdowym w PL - A.Małyszem za kierownicą ściskającym ją dwoma ręcami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach