auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
Z przodu do pasa przedniego dospawane były stopki z otworami i wspawanymi nakrętkami, a z tyłu była przymocowana do tylnych mocowań wahaczy na stopkach w kształcie litery U.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
Loko napisał/a:
Z przodu do pasa przedniego dospawane były stopki z otworami i wspawanymi nakrętkami, a z tyłu była przymocowana do tylnych mocowań wahaczy na stopkach w kształcie litery U.
na tor, miasto moze byc. jak na rajd to przednie mocowanie musi byc do podloznicy.
pas przedni jest jak papier i przy mocniejszym udezeniu wszystko sie rozpada.
tak mielismy w saxo na cieszynce... tak mialem ja w 106 i odlatywalo. jak dasz
trojkaty do podloznic to predzej przod odpadnie niz urwie sie plyta.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 02 Cze, 2013
Skrzynia z 1.6 16v, jeździła w moim saxo, tak jak w pierwszym poście, ma uszkodzone łożysko na wałku sprzęgowym, buczało, ale skrzynia jeździła bez innym problemów do samej zamiany na inną z krótkim przełożeniem. Od tego czasu leży w garażu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach