Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Silnikowe Oscary roku 2007 rozdane !
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

pewnie ze tak :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

A ja myśle że te konkursy wcale4 przez dzieci robione nie są co więcej mega odważną wydaję się być dla mnie teza że wszystko co najlepsze już było, szczególnie patrząc na 3.0 diesla od bi em dablju czy benzynowe 1.6 T wyróżnione w powyższym teście (chociaż to opinia z mediów bo nie jechałem osobiście) czy 1.8T które jak dla mnie robi bardzo pozytywne wrażenie w polo gti jednocześnie wciąż zachowując wszystkie walory auta w pełni użytkowego na codzień. Ale jeden lubi rybki drugi słoik ogórków. ;)
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

te 306KM to troche malo jak na 3.0 bi-T :/
ale osiagow nie musi sie wstydzic, 5,5s
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

A te kombinacje z kompresorami i turbinami nie mają udowadniać ile mocy można wykrecić z litra pojemności ale wystarczy spojrzeć na przebieg momentu to odpowiedź chyba bedzie oczywista.
W takim silniku poczucie mocy pod pedałem będzie zupełnie inne niż w wysokoorbotowej wiertarce w której moc odczujemy dopiero pod czerwonym polem obrotmoierza.
Nie sądze żeby współczesnym (cięzkim !) autem fajnie się jeździło takim silnikiem 1.6 l 160 KM i 150 Nm który był montowany np w Hondzie CRX lekkiej jak pudełko od zapałek.
To samo dotyczy tego 3.0 bitrurbo który nie ma rywalizować mocą z silnikami V8 i V10 z własnej rodziny. Od tego są wersje M-power które z silnika n/a osiągają 100 KM / l
Te 3.0 biturbo ma 400 NM już przy 1300 obr / min więc o co kaman :P
Jeszcze słówko o tym nowym silniku 1.6 Turbo BMW- PSA montowanym w najnowszym miniaku i pedziu. Ryzykując i wymyślając pionierskie metody Master's Tuning przeprogramował sterownik MED 17 jako jedyny w kraju / na świecie ?! Ruszając delikatnie samym paliwkiem (zmiany kilkuprocentowe)
już osiągneli 210 KM . Plan minimum to 230 KM na seryjnych gratach... Wiem, wiem , wszystko już było ale i tak bedzie to latać gruubo :)
Ostatnio zmieniony przez M Czw 10 Maj, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

I co ja sie bede klocil, kazdy zyje w innym swiecie i uszanujmy to :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

eM napisał/a:
I co ja sie bede klocil, kazdy zyje w innym swiecie i uszanujmy to


Maciek możesz wyjaśnić z czym sie nie zgadzasz??

Ja np. zgadzam się z tym co napisał Gotii.
przy tak szybko wzrastajaćej masie aut - NA bedzie za sałbe i nie efektywne.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

Nie no nie moglem sie powstrzymac :D :D :D
GOKART napisał/a:

A te kombinacje z kompresorami i turbinami nie mają udowadniać ile mocy można wykrecić z litra pojemności ale wystarczy spojrzeć na przebieg momentu to odpowiedź chyba bedzie oczywista.

Udowadniają ze producentowi skończyły się pomysły na zwykly silnik oraz jego auta sredniej klasy ważą tyle co T-72 i stad trzeba ja pompowac od dołu bo zamulają.
Cytat:

W takim silniku poczucie mocy pod pedałem będzie zupełnie inne niż w wysokoorbotowej wiertarce w której moc odczujemy dopiero pod czerwonym polem obrotmoierza.

SIkanie po ścianie moj panie, zwykła nieprawda.
Po miescie jezdze calym zakresem obrotow i nie narzekam.

Cytat:

Nie sądze żeby współczesnym (cięzkim !) autem fajnie się jeździło takim silnikiem 1.6 l 160 KM i 150 Nm który był montowany np w Hondzie CRX lekkiej jak pudełko od zapałek.

Tu masz racje oczywiscie ale to kolejny dowod ze motoryzacja brnie w jakiś slepy zaułek z modelu na model dociążając swoje produkty

Cytat:
To samo dotyczy tego 3.0 bitrurbo który nie ma rywalizować mocą z silnikami V8 i V10 z własnej rodziny. Od tego są wersje M-power które z silnika n/a osiągają 100 KM / l
Te 3.0 biturbo ma 400 NM już przy 1300 obr / min więc o co kaman :P
Tak, to sie bardzo przydaje.
Jak sie ma przyczepe.


Cytat:
Jeszcze słówko o tym nowym silniku 1.6 Turbo BMW- PSA montowanym w najnowszym miniaku i pedziu. Ryzykując i wymyślając pionierskie metody Master's Tuning przeprogramował sterownik MED 17 jako jedyny w kraju / na świecie ?! Ruszając delikatnie samym paliwkiem (zmiany kilkuprocentowe)
już osiągneli 210 KM . Plan minimum to 230 KM na seryjnych gratach... Wiem, wiem , wszystko już było ale i tak bedzie to latać gruubo :)

Co oznacza ze miniak seryjnie lata z za ubogą mieszanką lub jest przepompowany.
Dobra wiadomosc dla posiadaczy miniaków bo mogą bardzo łatwo dokrecic troche mocy ale zadnej rewelacji w tym nie widze.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

Ale nie ma się co spinać, za kilkadziesiąt lat turbiny będą napędzane parą wodną i tylko po to żeby naładować akumulator i szczytem marzeń będzie melex bez ogranicznika na 50 km/h. Po prostu kiedyś producenci stwierdzą że ich mega bezpieczne fury sa tak ciężkie że rozpędzenie ich do 200km/h wymagać będzie silnika o poj. 8l więc czas najwyższy przejść na hybrydy. potem z hybryd na full-electric i tak każdy z nas poczuje się (o ile dożyje tego czasu) jak Pan Kleks w kosmosie - niby wszystko nowoczesne ale nie ma w tym pary
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

eM napisał/a:
Co oznacza ze miniak seryjnie lata z za ubogą mieszanką lub jest przepompowany.
Dobra wiadomosc dla posiadaczy miniaków bo mogą bardzo łatwo dokrecic troche mocy ale zadnej rewelacji w tym nie widze.


No to jednostak K20 Hondy też nie jest rewelacyjna skoro Lenny miał seryjnie 192KM a po poprawkach w sofcie uzyskał 210KM.. to znaczy że jest ubogo ?? Maciek bądź sprawiedliwy.

Auta są coraz cieższe nie dlatego zę tak chcą producenci... tylko powodem sa przepisy - ekologia, bezpieczeństwo. I jak z tym pierwszym trochę ciężko mi się czasme pogodzić.. tak z bezpieczeństwem sie zgadzam. I wolę mieć furę co dużo waży (tak wiem nie mam takiej) i jest bezpieczna niż lekkiego parcha.

Zresztą w czym jest problem. Moim zdaniem kryzys hothatchy wolnych jak i zamulonych aut zaczynamy mieć za sobą. Bo jak patrzę n aosiagi nowych compaktów w sportowych wersjach nie ma na co narzekać. A czy osiaga się to dzięki turbo, kompresorowi lub też vtecowi - to chyba nie ma wiekszej róznicy, prawda czy sie myle?? To już jest kwestia upodobań.

Nie sądze jakoby np. VW miał problem ze zbudowaniem mocnego silnika NA - oni mają poprostu inną filozofię budowania aut.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

mnie cieszy, że PSA też widnieje w tej liście. Szkoda, że wspólnie z BMW (bo to bardziej silnik BMW właśnie niż PSA) ale zawsze widnieje na tej liście.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

Cytat:
eM napisał/a:
Co oznacza ze miniak seryjnie lata z za ubogą mieszanką lub jest przepompowany.
Dobra wiadomosc dla posiadaczy miniaków bo mogą bardzo łatwo dokrecic troche mocy ale zadnej rewelacji w tym nie widze.

SAxorulez napisał/a:

No to jednostak K20 Hondy też nie jest rewelacyjna skoro Lenny miał seryjnie 192KM a po poprawkach w sofcie uzyskał 210KM.. to znaczy że jest ubogo ?? Maciek bądź sprawiedliwy.

Zapłon kolego zapłon...

W tym co napisalem nie ma zlosliwosci tylko logika, jesli dodal samo paliwo tak jak napisal Gokart no to czemu sie podniosla moc Łukasz, no czemu? Rozmawialismy o tym w sumie chyba ze 20godzin przez telefon :P
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

W takim wypadku K20 ma zle ustawiony zapłon :D whatever.. lub mniejsza o szczegóły.

Bronisz się Maciek przed silnikami z turbo... a zanosi się na to ze właśnie takie będą wokół nas. O małej pojemności i dobrej ekonomiczności ale za to o osiagach większych motorów.

Ja osobiście nie przepadam za turbo w sporcie.. ale w jeżdzie po ulicy moim zdaniem zdecydowanie sie sprawdza. Szczególnie jesli jest zakładane przez fabrykę a nie prze tunerów.

nie zapomnij Maciek ze to jest Best Engine of the Year i nie ma tam nigdzie kategori BEST SPORTS ENGINE
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

to co, zamykamy ten smutny temat?
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

Że auta są ciężkie to mnie wkurza,nie powiem... Ale takie 1.6 turbo w mini, czemu nie? Jeśli nie ma dużego laga to do sportowej jazdy, jesli jeszcze będzie 200 kuca może byc fajny,
eM, a silnik w EVo też kupa? Jak dla mnie kultowe turbo i oddal bym każda n/a za cos takiego.
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

eM - pisząc że odczucie dużej mocy będzie wieksze w silniku doładowanym odnosiłem to do aut o dużej masie własnie. Wiadomo że takim w Civie jak Twój 150 Nm spokojnie wystraczy ale dla przykładu Audi TT -ka która waży przeszło 1,5 tony bedzie zamulała konkretnie. Jak byś wrzucił do siebie jeszcze z dwóch zawodników sumo nie byłoby tak kolorowo :D
Co do nowego silnika w mini - to podobno jest ostro przelany paliwkiem :) . Jak coś konkretnego wydłubią i się pochwalą to zapodam info.
Co do duuużej ilościu Nm przy niskich obrotach to przydają się żeby ruszyć taką ciezką loche z miejsca. Dla lubiących charakterystyke diesla ale nie trawiących klekotów taka charakterystyka jak znalazł.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10