Baghera to marka metalowych pojazdów na pedały oraz metalowych i drewnianych jeździków. Zabawki obowiązkowe dla wszystkich miłośników samochodów, wyścigów oraz rajdów!
auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Dołączył: 15 Kwi 2012 Skąd: kk
Wysłany: Wto 14 Maj, 2013
świetne te samochodziki od Baghera, musze ogarnąć dobrze prace, zeby dostać premie, to możebym na dzień dziecka coś chrześnicy zakupił, bo mimo, że dziewczynka, to bawi się tylko samochodzikami i z samochodu wyjść nie chce
Dopiero obczaiłem. Bardzo fajny pomysł na sklep, natomiast nad realizacją trzeba jeszcze trochę posiedzieć, no ale grunt że udało się z czymś ruszyć. Podpisuję się pod wcześniejszymi wypowiedziami co do layoutu - jest mdły. Arial jest bardzo dobrym fontem do webu i nie ma z nim problemów na różnych kompach, na Maku zamienia się na jeszcze lepszą Helveticę.
Logo jest dramatyczne. Sorry Cartoon za brutalne słowo, ale to z dobrego serca. Ani ono designerskie, ani 4kids. Bardziej wygląda jak zrobione by kids.
Mówienie o swoim biznesie że "powstał z pasji" to jest IMO mega fail, każdy sobie tym wyciera usta, stolarz, murarz, fryzjer, szambiarz, sklepikarz - każdy! Na co trzeciej stronie firmy z MSP znajdziesz, że powstała z pasji. Nikogo to nie obchodzi i to niestety nie jest ani żaden wyróżnik, ani żadna przewaga. To, że robisz to z pasją ma być widać w obsłudze klienta, bo to jest autentyczne, natomiast samo takie powiedzenie nie wnosi niestety zupełnie nic dla klienta. Dla niego masz dostarczyć produkt który zaspokoi konkretną potrzebę. Jobs-to-be-done attitude. Nie wiem, napisz że pomagasz rozwijać się dzieciakom przez dobry design, że przez Twoje zabawki nie wykształci się kolejne pokolenie tępych dresów, cokolwiek, ale nie że z pasją. Powaga - mamy takie przypadki na co dzień jeśli chodzi o klientów z nowymi brandami i 70% mówi że chce żeby komunikować pasję.
Takie moje branżowe 3 grosze
A, zwróć uwagę na regulamin - to bardzo newralgiczny element. najlepiej żeby przygotował to jakiś dobry prawnik.
IMO przydałoby się kategoryzowanie produktów pod kątem wieku. Dla mnie to jest przydatne bo nie znam się na dzieciach, nie wiem czym się kiedy bawią, wiem mniej więcej. Wchodze do sklepu i mówię: dla dziewczynki lat 5 potrzebuję coś.
Ciśnij, powodzenia, zapowiada się dobrze.
Musze poszperać w wolnej chwili bo chcę kupić coś chrześnicy.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 16 Maj, 2013
Cytat:
Mówienie o swoim biznesie że "powstał z pasji" to jest IMO mega fail, każdy sobie tym wyciera usta, stolarz, murarz, fryzjer, szambiarz, sklepikarz - każdy! Na co trzeciej stronie firmy z MSP znajdziesz, że powstała z pasji. Nikogo to nie obchodzi i to niestety nie jest ani żaden wyróżnik, ani żadna przewaga.
zajebista uwaga, racja milion - zapomniałes dopisać kamerzystów weselnych
jakie rabaciki dla hh oraz dla tych którzy fotele brali ??
Mówienie o swoim biznesie że "powstał z pasji" to jest IMO mega fail, każdy sobie tym wyciera usta, stolarz, murarz, fryzjer, szambiarz, sklepikarz - każdy! Na co trzeciej stronie firmy z MSP znajdziesz, że powstała z pasji. Nikogo to nie obchodzi i to niestety nie jest ani żaden wyróżnik, ani żadna przewaga.
zajebista uwaga, racja milion - zapomniałes dopisać kamerzystów weselnych
Zacznę zbierać takie kwiatki.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach