Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
(K) regulowane poduszki do zmiany kątow do 206
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   (K) regulowane poduszki do zmiany kątow do 206

Czy macie orientację gdzie takie cos przystosowane do 206 mozna nabyc, ew. kto takie cos robi? Będę wdzięczny za info.
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

silverproject.pl z tego co czytałem robi cambery na podstawie seryjnych poduszek
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Dzięki, będe tam pisał. Wyglądają bardzo fajnie.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Wiesz że to jest niezgodne z homologacją w rajdach. Chyba że w homo do 206 wolno.
_________________
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

Kurde, zagiąłeś mnie o_O Nawet nie pomyślałem o tym.
Teraz już wiem dlaczego Peugeot Sport oferuje 2 stopniowo pochylone zwrotnice do RC.
I to jest dopuszczone w homo, teraz dopiero doczytałem, że to jedyna możliwość regulacji kątów.
Doczytałem i porównałem też z pucharówką. I tam nawet było lepiej, bo homo dopuszcza nowe blachy z przesuniętymi otworami na kielichach.
Cholera, jestem w dupie :ban:
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

Także top mounty w Agr jak najbardziej, ale bez zmiany położenia fabrycznego punktu mocowania amortyzatora. Tak doczytałem w zał. J. Pytałem też Nowaka i w gr N nie wolno w ogóle top mountów chyba że homologacja pozwala np civic VTI EG6 może być na top mountach w Nce. Gdzieś słyszałem, ale nie wiem czy to prawda że tyczy sie to aut gdzie jest dolny i górny wahacz np. Hondy.
_________________
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

To przy okazji zapytam, do Saxo w A grupie można czy niet ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 04 Kwi, 2013   

Z tego co napisął GeKo, to nie można :/ Można użyć Top-mounty na unibollu, tj montowane w seryjnych punktach, które nie zmieniają geometrii. Można również zastosować rozwiązanie zmieniające kąty, które jest opisane w homologacji.
Na przykładzie 206:
Pucharówka- blachy na kielichach z nowymi otworami,
206 RC- specjalne zwrotnice wykrzywione o 2 stopnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9