Jak w temacie, nie znalazlem zadnych ciekawych felg, wies sprzedam ten badziew. Klocki maja duzo towaru, tarcze nie wykazuja oznak zuzycia, do kompletu daje przewody ktore pasuja do saxo/106.
700zl
kontakt pw
rezerwcja przez Mrozu
_________________
Ostatnio zmieniony przez Barejka Nie 13 Sty, 2013, w całości zmieniany 1 raz
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 13 Sty, 2013
czemu nie chcesz zostawic ich z dystansem?
u mnie problemem byly dystanse w ktorych mialem fordowski otwor centrujacy
i kolo bilo przy 120-140. do prowadzenia szerokiego auta mozna sie przyzwyczaic
106, przeroslo mnie to, potrzeba minimum 20mm i kolo bedzie ponad 1cm wystawalo juz poza nakladke na blotniku, wiec kij w to kupie se jak inni 266, a za te zacisk mozna kupic dwie calkiem fajne opony
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 13 Sty, 2013
Nie trzeba 20mm dystansu. Tzn to zależy od felg. Ja miałem je założone pod seryjne felgi 16" z C2 VTS (ET 24) z dystansem 20mm i był za duży, spokojnie mógłby być 10mm z tego co pamiętam, tylko że taki nie ma kołnierza do centrowania więc felga trzyma się tylko na śrubach.
Natomiast zakładaliśmy z Markiem na to Superturismo 15" i brakowało na oko ze 3mm, kupiłem dystans 5mm ale nadal była kwestia braku centrowania felgi...
Ogólnie auto z ET 4 (ET 24 - 20 dystans) prowadziło się na moje oko trochę gorzej, opony dużo bardziej się zużywały chyba po zewnętznej i zawieszenie (gumy) zużywały się dużo szybciej.
Dlatego IMO albo jakiś Spidlajn z ET ok. 15 i wystającymi ramionami, które nie oceraią, albo nic. Ja nadal mam te zaciski, czekają na lepsze koło choć i tak nie wiem czy założe bo jeden komplet felg jest mało komfortowym rozwiązaniem, nie chcę żeby felga wisiała na śrubach (nie wiem czy tu szpilki załatwią sprawę, hmm?) i zacisk z RC + 283mm wystarcza póki co.
Edit:
Te zaciski bardzo piszczą, to fakt. Czasowo pomaga nałożenie smaru miedziowego między klocek a tłoczki, ale tenże spar z czasem wycieka czy coś i jest gorzej. Nie pamiętam o co chodziło - Vlodek może pamięta.
Do tego polecam przewody takie jak u Barejki na foto - ze sprężyną. Ja miałem Goodridge w oplocie i PĘKŁ oplot od wygięcia przewodu, były trochę za krótkie. Mareczek ogarnął takie w sprężynkach z C5.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Greg, na club106 byl caly link jakie popularne kola pasuja i ile trzeba dystansu, na cyclony trzeba conajmniej 20mm. speedline2108 et15 wchodzi pieknie pod ten zacisk jest wrecz idealne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach