auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
Mick napisał/a:
Grzesiu spotkajmy się jakoś w weekend przejadę się tym i pomyślimy
CHRZANEK napisał/a:
A ja moge z Wami ???
w sumie to też bym się przejechał..
może by go w niedzielę na Ułęż zabrać na jazdy próbne?
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km Pomógł: 23 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Skąd: Goclaf
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
Zainteresowany usłyszał 5 tysi za cienkiego
plus tam jakieś graty do tego czyli praktycznie nowe zimówki na stalówkach,
płytę pod silnik do spasowania, 8 stalówek. W aucie od momentu zakupu
zmieniły się kubły i pasy ( mirco rc i pasy sabelta ) ale jest o tym w temacie
o cienkim.
_________________ Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
no name napisał/a:
Zainteresowany usłyszał 5 tysi za cienkiego
plus tam jakieś graty do tego czyli praktycznie nowe zimówki na stalówkach,
płytę pod silnik do spasowania, 8 stalówek. W aucie od momentu zakupu
zmieniły się kubły i pasy ( mirco rc i pasy sabelta ) ale jest o tym w temacie
o cienkim.
Grzesiu, jak za 5k to nie dodawaj tych gratów.
5 za 1.2 z klatko i dobrymi fotelami to dość małą kwota, a Twój Cienias do zadbanych należy
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach